Terug naar overzicht
hallo,neem eens een kijkje op www.jeffcelen.be naar schijnt goede fotograaf, heb dit al meerdere keren gelezen op t forum. prijzen staan op zijn sitegroetjes cindy
Wij hebben jan van all foto Eernegem, website www.allfoto.be jan en Lieve zeer vriendelijke mensen.
hoi,wij hebben christ vilez.zijn website: www.christvilez.be !grs cindy 12/09/08
Olivier,Ik kan mezelf maar voorstellen. Over goedkoop en vooral over goed moet je zelf maar oordelen.Kijk eens op www.artxpo.be Je ontdekt er natuurlijke foto's die sfeer en emotie in beeld brengen.Een reportage kost €600 (incl alle foto's op cd-rom en afgedrukt).Indien interesse (en als ik nog vrij zou zijn op je huwelijksdatum) komt ik graag langs om aan de hand van een reeks foto's mijn stijl en werkwijze te verduidelijken.Groet!Wouter
hallo zoals hier reeds vermeld staat is jefcelen een aanrader wij hebben een afspraak volgende week met hem ,we hebben geluk dat hij voor onze datum nog vrij is want hij is heel bekend , veel succes met jullie trouw.sabrina
Wij hadden Wout Beel. Goede jonge fotograaf uit Roeselare. Goed van prijs (stuk lager dan 700 euro) en hij bleef van 's morgens vroeg tot na de openingsdans. Voor een voorbeeld kan je altijd je emailadres doorgeven, ik geef je dan een link waar je enkele foto's van hem kan bekijken.Groeten, Lenie
kijk eens op fotografie-angelsss.nlik doe veel artiesten en evenementen fotograverendaarnaast wat bruiloften en portret voor een leuke prijs , ik mag mezelf niet echt meer een amateur noemen maar ook geen prof dus kom maar eens kijken op mijn site .bruiloften is altijd de hele dag aanwezig voor alle belangrijke momenten tot alle anekdotes geshoot zijn incl de openingsdans.daarnaast zijn er ook losse shoots mogenlijk.en natuurlijk u feest evenement huwlijks en vrijgezellefeest, babyfeest geboorte shoots en nog veel meer .0617429040http://www.fotografie-angelsss.nl