Terug naar overzicht
Iets nieuws: trouwkleed, schoenen, juweel, lingerieIets oud: ring die ik ooit van mijn verloofde gekregen heb voor mijne 'kerstmis'Iets blauw: kousenbandIets geleend: een armbandje van m'n zus
Wij doen dit nog :-)Leuk toch?Iets oud heb ik al: de trouwring van mijn oma.Iets blauw: een blauwe kousenband :-DIets nieuw: het trouwkleedIets geleend: ?? Nog geen idee...Groetjes, Sarah30mei2009
Ik had ook iets nieuw (jurk, trouwring), iets oud (tweedehands trouwschoenen gevonden op kapaza, beste idee ooit!), en iets blauw en geleend (kouseband van mijn zus, heel grappig))... Wel leuk om een beetje traditioneel te zijn! Groetjes!Lien, 61 dagen getrouwd :-)
Hey, ik doe ook mee :)Iets blauw: een zakdoekIets geleend: kousenband van vriendinIets nieuw: jurk, ring, juwelen, lingerieIets oud: verlovingsringSofie nog 16 dagen! Brrrr
Ik heb zelf een armbandje in elkaar gestoken:- de parels zijn compleet nieuw (zoetwaterparels)- heb er een piepklein stukje blauwe gelukssteen in verwerkt (voor anderen volledig onzichtbaar, maar het is er wel)- iets oud: ik kreeg ooit een kettingkje van een tante en dit zal dienen als oudNu nog iets geleend :-)
HeyBlauw, geleend en oud: de kousenband van mijn schoonzus want zij trouwde 10 jaar geleden.Iets nieuw: waarschijnlijk al de rest dat ik zal aandoen.Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
hey , ik doe da ookiets blauw wel heb valse nagels gezien met een blauwe tekening ik vind ze echt te gekiets geleend ?iets nieuw mijn jurk juwelen enziets oud mijn verlovings ringgroetjes melissa16/08/08
Hey,Ik doe ook mee met de traditie!Iets nieuws: alles is bijna nieuw, jurk, juweeltjes, ...Iets oud: ik had nog een BH die ik bijna nooit heb gedragen die perfect onder mijn kleedje pastIets blauw: een kousenband met een blauw strikje (cliché, maarja)Iets geleend: hier ben ik nog over aan het piekeren, misschien een zakdoek?Je moet zeker 4 aparte dingen hebben. Dus niet een blauwe, nieuwe, geleende kousenband.Succes!!Gr, An
ik had het volgende bij onze trouw:blauw: mijn ma had blauwe pareltjes op mijn kousenband gezet (zelf pas ontdekt bij de fotoshoot, dacht niet dat ik iets blauws had, buiten mijn ogen dan)geleend: de kousenband van mijn schoonzusje nieuw: mijn trouwkleedoud: mijn oorringengroetjesHilde
iets blauw: kousenbandiets nieuw: Trouwkleediets geleend: zakdoekiets oud: Verlovingsring van een jaar geleden