Terug naar overzicht
Je kan "feestkledij" vermelden.Wij nemen "feestelijk elegant".
Wij houden het simpel... we zeggen gewoon"dress to impress" :-DGroetjes, Sarah30mei2009
Wij houden het nog simpeler en nemen geen dresscode ;) Lekker makkelijk voor de mensen, kunnen ze dragen waar ze zich goed in voelen!
Hallo Lies,wij zijn 2 weken geleden naar huwelijk geweest waar op de uitnodiging stond "feestkledij" en ik moet toegeven iedereen heeft zijn best gedaan om er feestelijk uit te zien en alle mannen waren in kostuum...Groetjes,Marlies 6/6/2009 (nog lang hé)
hoi,bij ons staat vermeld: avondkledij gewenstgroetjes06-06-2008
Hoibedankt voor jullie antwoorden, wij dachten aan "jacket and tie", maar misschien is dat niet zo duidelijk???29-08-08
Hoi Lies,"Jacket and tie" vind ik persoonlijk niet zo duidelijk maar wel origineel. Wij hebben de vermelding: stadskledij.Groetjes21/06/2008
"jacket and tie" is inderdaad niet duidelijk. Als je "stadskledij" vermeldt, dan wordt inderdaad bedoeld dat de mannen in kostuum moeten zijn. "Avondkledij" verwijst dan weer naar smoking en de vrouwen in het lang.
Hey,Ik heb al gehoord van New York Chiquegroetjes ELine05/09/2008
wat dacht je van:wij komen allemaal opgekleeddus als je het nog niet goed weetlaat je jeans en short maar even in de kasten heren zoek een mooi kostuum dat je pasten dames laat je van je beste kant zienzoek een outfit met een score classy 10