Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen aanreiken

  13-11-2003 10:32:16
hallo,

Wij trouwen op 5 juni 2004. het uitwisselen van de ringen willen wij in de kerk doen, maar dan niet met het traditionele kussentje... Het liefst zou ik er toch ons neefje van 4 willen bij betrekken, maar verplicht is het natuurlijk niet...
Heeft iemand een origineel ideetje?

Alvast bedankt voor de suggesties !
Ariane

Ariane
17-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1672


Catherine
3-4-2004
 Meld misbruik13-11-2003 14:56:20

Ik ben net naar een huwelijk geweest, waar de bruidskindjes een kettingje droegen, waarin de ringen hingen als hangertje. Dat was wel tof. Ik heb ook al gezien dat het jongetje zo een stokje heeft waar de ringen aanhangen.

Groetjes, C.



Cecile

 Meld misbruik14-11-2003 12:48:55

je kan ook je neefje de ringen laten aanbrengen in een speciaal doosje en hem het glas laten stukslaan:
http://www.aura-online.be/fabry



karen
8-5-2004
 Meld misbruik16-11-2003 13:47:01

hallo Ariane,
Wij schenken onze 2 bruidsmeisjes een beer 's morgens en juist voor we de kerk binnengaan maken we aan elke beer 1 ring vast, zo kunnen zij die komen brengen.
groetjes,
Karen



Nadia
16-4-2004
 Meld misbruik16-1-2004 15:11:45

hoi Arianne,
wij hebben drie bruidskindjes en ze krijgen alle drie een ballon ons bruidsmeisje britt krijgt een ballon met mijn trouwring in en het uodste bruidjongetje krijgt een ballon met mijn vriend zijn ring in en de kleinste spruit krijgt er eentje gewoon voor de schow en deze worden kapot geprikt in de kerk
groetjes
Nadia



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:00:48

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...