Terug naar overzicht
Mijn stiefzus stapt die dag ook in het huwelijksbootje!Groetjes
dag kim,wij huwen ook op 28 juni, ja het begint te korten heen wat heb jij al geregeld of moet nog geregeld worden?groetjes vanessa
Wij ook! Jaja het kort af hé, ik kijk er zo naar uit!Hebben jullie alles al geregeld?
Bij ons is eigenlijk alles in orde ;-)! Moeten enkel nog voor de bloemen gaan kijken! Zelfs de uitnodigingen zijn de deur al uit :-)).. Moeten jullie nog veel doen?Groetjes!!
Hallo!!!Wij trouwen ook 28/6. Heb gisteren nog eens onze planning bekeken hier op de site, en we hebben zeker nog niet alles geregeld... Mijn vriend heeft zelfs nog geen kostuum (hij blijft het maar uitstellen). Gisteren ben ik de proefdruk van de uitnodigingen gaan halen en die zijn wel hééél mooi. Hebben nog wel een foutje gevonden, dus dat moet eerst verbeterd worden. Ik hoop eind volgende week de uitnodigingen te kunnen versturen. 't zal nog haasten worden...Nu alleen allemaal heel hard beginnen duimen voor goed weer hé!Groetjes,Kim
Ik heb mijn vriend een paar weken geleden verplicht te gaan kijken voor zijn kostuum ;-)! De suite is ook de kostuums al gaan passen. Wij hebben juist geen inspiratie voor onze fotoos te nemen.. Inderdaad, hopen op goed weer!! Waar trouw jij? Wij in Aalst..Groetjes,Kim
He bruidjes ik trouw ook op 28 juni, ik sta precies wel wat achter op schema , ga overmorgen mijn uitnodigingen bestellebn en heb ze tegen het einde van de week.Ga nu beginnen aan het misboekje. Hebben jullie eventueel jullie misboekje op computer staan en zouden jullie dat naar mij kunnen doormailen, want weet niet hoe eraan te beginnen.Thankx stressende Purdeyx