Terug naar overzicht
Het stadspark van Aalst.Het stedelijk museum.Wandelpad langs de Dender? Bij mooi weer is het uitzicht soms nog mooi, maar daar geraak je natuurlijk niet met de auto.
Al aan het donkmeer in Overmere gedacht? In juni staat alles in bloei en is het er prachtig.Groetjes,Vanessa
Hey KimHier christel uit aalst nogeens :-)een vriendin van mij is voor een deel foto's gaan nemen in we winkel waar ze haar kleed is gaan kopen, dat waren super foto'ssamen met een paspop met huwelijkkleed , in de etalage etczij had ook foto's op de kermisdus misschien eens horen of er ergens kermis is die dag?Het belfort in aalst kan ook binnenin, maar wel eens horen naar de openingsurenof als je echt van dieren houdt, op een boerderij of zo (ik wou dat , maar het regende , vandaar onze tweede optie, het museum)of iets dat met jullie hobby te maken heeft..Succes hé !groetjeschristel
Hey Christel!Alles goed?Die boerderij, dat zou ik super vinden.. Weet jij soms een mooie boerderij?Alvast bedankt!Kim
Hey Kim,Wij zijn van Ninove en zouden onze foto's op één van deze locaties willen trekken:- steenbakkerij Ninove- station Okegem- brouwerij Slaghmulder- Eigembos aan de kapel- in de velden (vind je genoeg rond Ninove)We moeten wel nog navraag doen of het mogelijk is...Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes!
dag KimJa hoor alles goed !vandaag 292 dagen getrouwd :-)kijk voor die boerderij anders eens opwww.hoevetoerisme.be daar kan je selecteren op ' boerderijen' , zelfs in de streek die je wilEn aangezien ze gastenkamers hebben, zijn ze gewoon om volk te ontvangen en zullen ze er wel voor openstaan denk ikHopelijk is er iets leuks bij hé !groetjeschristel