Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht stoelhoezen te huur

  17-4-2008 10:02:48
dag mede-bruidjes en bruidegommen,

langzaam komt alles bij ons in orde voor onze grote dag. gisteren had we nog een bespreking met de mensen die instaan voor de catering en deze stelden de vraag naar stoelhoezen... ze zorgen voor plastic stoelen en indien we willen kunnen we hier hoezen voor huren. we dienen hier wel zelf voor zorg te dragen. Ik heb reeds even op het net gesurfd en vind maar weinig plaatsen waar we dit kunnen huren, bovendien blijkt er een enorm prijskaartje aan vast te hangen.... (zo een 4 à 5 euro per hoes...)

is dit de gebruikelijke prijs en heeft er iemand een adres waar ik ze iets redelijker van prijs kan vinden..?

bij deze kostprijs vrees ik dat ons budget ons zal verplichten voor de lelijke stoelen te gaan....

alvast bedankt voor jullie reacties

Daphne

Daphne
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3521


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-4-2008 10:51:20

4 a 5 euro is idd een redelijke prijs
je moet er rekening mee houden dat deze na de verhuur naar een wasserij gaan voor gewassen en gestreken te worden



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik17-4-2008 13:47:08

Hey,

We hebben een feestzaal en daar konden wij ook opteren voor stoelhoezen. Dit hebben wij gedaan en per stoelhoes betalen we 1 euro.

Veel succes nog!



dennis
2-8-2008
 Meld misbruik17-4-2008 14:10:23

ge moet eens informeren bij de beemden in nijlen, ik weet dat toen we daar gingen kijken ze een adresje aanraden waar het goedkoper was maar ik weet ni meer waar het was of hoe het heette...



Karin
10-5-2008
 Meld misbruik17-4-2008 17:44:08

Hallo,

Hoor eens bij Brabants in Deurne daar kan je volgens mij goedkoper gesteld geraken.

Groetjes

Karin



DECO

 Meld misbruik9-8-2009 0:28:23


hallo,

wij zijn een Belgische onderneming die feestlinnen verkopen en verhuren voor al uw feesten. We vinden het zeer belangrijk om enkel met vijf-sterren kwaliteit te werken en dit ook aan een interessante prijs te bieden.

aangezien we nog geen website hebben; kan je via deze link meerdere foto's bekijken.

http://www.kapaza.be/Diversen/Decoratie/19583732/Feestl...

je kan stoelhoezen huren vanaf 1,50 euro per stuk, indien je een compleet beklede tafel wilt, komt dit nog voordeliger uit.

Het verhuurassortiment is momenteel nog niet zo uitgebreid als het verkoopassortiment; je hebt de keuze tussen witte en crèmekleurige stoelhoezen met de bijhorende tafellakens.

ook heb je de keuze uit verschillende kleuren overlays indien je dit wenst!





sanae

 Meld misbruik24-9-2010 19:38:21


heey deco,

ik zit eigelijk met hetzelfde probleem, ik heb dringend stoelhoezen nodig voor een famlielid, ik ben op u link geweest maar ik kreeg het niet open ? kunt u mij mischien een telefoonnr geven van iemand die bij u werkt of uzelf ? x sanae



Hanan
31-3-2012
 Meld misbruik1-2-2012 10:11:46

Hallo Deco,

kan u mij uw contactgegevens bezorgen aub.
Uw link werkt NIET en ik heb dringend stoelhoezen en tafellinnen nodig tegen 31/03/2012.

Alvast bedankt voor uw reply.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...