Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Visagiste aan huis regio Kessel (Lier)

17-4-2008 10:00:39
Hoi Hoi,

Ik ben dringend op zoek naar een visagiste aan huis voor 6 september. Op 6 mei ga ik voor een eerste pas en had ik al een keer proefmake-up willen laten doen. Iemand adresjes of goeie ervaringen?
Thx

Jitse
060908

Jitse
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 477

Stefanie

Meld misbruik17-4-2008 10:18:53

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik17-4-2008 10:24:04

Hoi,

Je kan me mailen op jitse.verhaegen@hotmail.com

thx

lily
18-7-2008
 Meld misbruik17-4-2008 14:47:49

Hoi Jitse,

Ik heb onlangs mijn proefmake-up én proefkapsel laten doen door Kathleen. Zij is van Wiekevorst maar doet ook onze regio aan (ik ben van Bevel). Voor kapsel en make-up, proef + de dag zelf vraagt zij slechts 60 euro. 't Is een heel toffe en ik ben wreed content van haar. Mijn kapsel was half opgestoken met krullen en het heeft een hele dag supergoed gebleven (ik heb vrij lang haar) en de make-up was subtiel gedaan daar ik anders ook weinig make-up gebruik. Mijn toekomstig ventje vond het ook heel geslaagd.
Haar website is www.kathleenkapsteraanhuis.be
Als je haar moest kontakteren, doe ze dan maar de groetjes van mij !

groetjes,
Lily 18-07-2008

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik18-4-2008 22:07:18

Hey,

Ik ben van Lier en ik ga bij Dierikx(schoonheidsinstituut is dat denk ik). Zij hebben een parfumerie op de Antwerpsestraat. Ik moet 25€ betalen voor mijn make-up proef is inbegrepen in de prijs. Ik weet alleen niet tot hoever ze thuis komen. Toen ik het vroeg zei ze,als het niet te ver is. Je kan altijd eens informeren.

Groetjes

Kimberley
12/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...