Terug naar overzicht
Hoi,Je kan me mailen op jitse.verhaegen@hotmail.comthx
Hoi Jitse,Ik heb onlangs mijn proefmake-up én proefkapsel laten doen door Kathleen. Zij is van Wiekevorst maar doet ook onze regio aan (ik ben van Bevel). Voor kapsel en make-up, proef + de dag zelf vraagt zij slechts 60 euro. 't Is een heel toffe en ik ben wreed content van haar. Mijn kapsel was half opgestoken met krullen en het heeft een hele dag supergoed gebleven (ik heb vrij lang haar) en de make-up was subtiel gedaan daar ik anders ook weinig make-up gebruik. Mijn toekomstig ventje vond het ook heel geslaagd.Haar website is www.kathleenkapsteraanhuis.be Als je haar moest kontakteren, doe ze dan maar de groetjes van mij !groetjes,Lily 18-07-2008
Hey,Ik ben van Lier en ik ga bij Dierikx(schoonheidsinstituut is dat denk ik). Zij hebben een parfumerie op de Antwerpsestraat. Ik moet 25€ betalen voor mijn make-up proef is inbegrepen in de prijs. Ik weet alleen niet tot hoever ze thuis komen. Toen ik het vroeg zei ze,als het niet te ver is. Je kan altijd eens informeren.GroetjesKimberley12/09/2008