Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proefdruk

  16-4-2008 20:16:10
hallo allemaal,

ik wilde graag eens horen hoe lang het maken van de proefdruk bij jullie geduurd heeft en hoe lang je daarna nog op de eigenlijke druk hebt moeten wachten.
Het is namelijk zo dat wij reeds op 22maart onze proefdruk hebben aangevraagd en die, ondertussen 4weken!!! verder, hebben wij die nog steeds niet. Een proefdruk wordt gewoon in de pc ingevoerd, de mensen van de drukkerij hebben de tekst van mij reeds voorgetypt en volledig opgemaakt gekregen en hebben dit dus eigenlijk maar over te typen.
Nu vraag ik mij af, 4weken, is dit eigenlijk nog normaal dat dat zo lang duurt? Want dan maak ik mij al zorgen hoe lang het dan nog zal gaan duren eer de echte druk klaar is. Onze uitnodigingen moeten immers midden mei de deur uit!
Als excuus schepen ze mij steeds af dat ze het druk gehad hebben en dat ze veel geboorten gehad hebben en dat dat dan steeds voorrang krijgt en het mijne daardoor opschuift.
Help! Iemand nog dergelijke ervaringen of ook 4weken op een simpele proefdruk moeten wachten?

een bezorgd bruidje...

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 899


Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 20:21:52

Hey,

Wij hebben 3 weken moeten wachten op onze proefdruk. Ook bij ons was telkens het excuus dat ze het te druk hadden met communies en geboortes.
Ik zou er wel blijven achterzitten dat ze je zeker niet blijven opschuiven.

succes!



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 20:43:26

Hey,

Bij ons duurde het slechts 2 dagen, dus ik vind 4 weken wel een beetje lang...
Bel nog eens, en sta op uw strepen!!
Het drukken van de definitieve uitnodigingen zelf zou binnen de week gedaan zijn...



Britt
9-8-2008
 Meld misbruik16-4-2008 20:57:30

Hallo,

dit vind ik wel echt abnormaal lang hoor, druk of niet...

Wij hebben rond 5 april onze tekst binnengebracht en nog geen week later onze eerste proefdruk gekregen. Ondertussen zitten we al 5 versies verder ofzo (tja, we zullen veeleisend zijn zeker? :-) ). Als we elke keer 4 weken moesten wachten, was ik getrouwd voor de uitnodigingen de deur uit waren denk ik.



Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik16-4-2008 21:15:22

Hallo,

Wij zijn vorige zaterdag eindelijk bij de drukker langsgeweest en hij heeft ons reeds volgende zaterdag een proefdruk beloofd. Als alles dan in orde is hebben we de uitnodigingen een weekje later.

Groetjes,
Tamara www.080808.tk



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 21:39:18

Wij hebben ook 3 weken gewacht,hier ook steeds het excuus van drukte,één keer had hij het zelfs gewoon vergeten.
Zit hem maar achter zijn veren,heb ik uiteindelijk gedaan,bij de laatste proefdruk heb ik hem gewoon gezegd morgenavond kom ik de uitnodigingen halen,en ze waren klaar!!!

u nie laten doen hé,je bent eve goed een belangrijke klant als ne communiekant!!

Grtz sarah



Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik17-4-2008 7:50:49

Hallo,

wij hebben eind maart onze proefdruk laten maken, 4 dagen later zijn we erom geweest en gisteren zijn we al onze uitnodigingen gaan halen. Alles samen heeft het dus nog geen 4 weken geduurd. Hopelijk komt het snel in orde.

Groetjes



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik17-4-2008 11:03:06

Bedankt voor alle reacties, vandaag hebben we eindelijk de proef ontvangen... !!! na 4weken. Nu nog hopen dat de rest niet lang meer duurt.



Tamara

 Meld misbruik17-4-2008 12:30:48

Vorige woensdag ben ik met een door ons goedgekeurde proefdruk naar de drukker geweeest om de kaarten te bestellen.
Krijg ik gisteren een telefoontje van de drukker met de vraag of wij onze proefdruk al hadden binnengebracht !?!?!?!?!?!?
Nu hebben we de kaarten waarschijnlijk pas volgende i.p.v. deze week.
Het gaat erom spannen hoor, we trouwen 5 juli en we willen de kaarten écht wil op tijd buiten krijgen. Als het al niet te laat is trouwens ...



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik18-4-2008 14:22:34

Ik heb dinsdag alles doorgemaild en vandaag is de proefdruk klaar. 3 dagen dus.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...