Terug naar overzicht
Hey Cien,Heb je toegevoegd op msn (denk ik toch!)Super leuk dat ik nog eens iemand tegenkom die ook van Antwerpen is én in 2009 trouwt én in dezelfde kerk trouwt!Wij hebben nog niet veel,buiten de zaal(domein martinus in halle-zoersel) en de kerk (half om half denk ik heb ze wel vastgelegd maar moesten toch einde van het jaar daar naartoe om verder af te spreken)Ik wou al vanalles vastleggen zoals fotograaf en DJ enzo,maar voor mijn vriend is het allemaal nog een beetje te vroeg...elke keer hoor ik van het is nog 1jaar en 4 maanden!Dus ja daar stopt het dan even.Voor versiering zouden we graag witte bloemekes(het liefst tulpen omdat dat mijn lievelingsbloemen zijn) of Callassen,bloemstuk enzo weet ik nog niet,de kerk moet niet,vind ik té vol staan,want het is een prachtige kerk op zich hé!Vervoer zijn we ook nog niet uit,mijn vriend wil een gele schoolbus aangekleed en ik wil een rode dubbeldekbus(het staat dus zeker vast dat het een bus zal worden,daar onze grootouders allemaal nog leven en geen probleem van gemaakt moet worden,van waar gaan die zitten en die en die,...)En jullie wat hebben jullie al allemaal?Groetjes,Debby8/8/2009
hey debby:)kheb je geaccepteerd op msn ma die is ff stuk op mijn pc,word morgen gefixt...ja bij ons ook de zaal, de kerk moet nog afgehandeld worden (datum is al ok) de fotografen (kennissen van ons)dj's( zelf dj dus vrienden opgetrommeld) en voor de rest krijg ik ook te horen; tis nog meer dan een jaar:)lastig he zolang wachten...ma theeft ook zeker zn voordelen hoor:)groetjesss