Terug naar overzicht
Hoi Melissa,Wij hebben 7€ per ring betaald voor te laten graveren. We hebben er het volgende in laten graveren:- Bij hem: bollie 13/09/2008- Bij mij: shou 13/09/2008We noemen elkaar alleen maar bij de voornaam als we ruzie hebben, dus vandaar de koosnaampjes voor elkaar in onze ring.xBren13/09/2008www.frank-bren.bruiloftsite.nl
Bij ons staan de namen erin met datum.In zijn ring mijn naam eerst,in mijn ring zijn naam eerst.Wij moeten er niks voor betalen.Grtz sarah
Bij ons staan er de namen in en de datum. Dit werd door onze juwelier kosteloos gedaan!
Onze ringen werden ook gratis gegraveerd. Onze namen en de trouwdatum
bij ons zat het graveren gewoon inbegrepen in de prijs. ik wist niet dat er soms moest worden bijbetaald...bij ons staan er gewoon de namen en datum in.groetjes,
wij betaalden 24euro voor het graveren van beide ringen, dit duurde 1week
Hey Melissa, Wij betalen 10 Euro per ring (in totaal dus 20 Euro) om te graveren. Onze namen zullen erin staan, met daarna de datum. In mijn ring eerst de naam van toekomstige en in zijn ring mijn naam eerst. Groetjes, Karen13/9/2008
Hallo,Wij moesten niets betalen voor de gravering.We mochten zelfs kiezen wat we erin wilden.Een ontmoetingsplaats of koosnaampje maakte ni uit wat.Wij hebben gekozen voor de naam en datum en ik wou er een hartje tussen gegraveerd dus dat gebeurd ook zo.En als kado krijgen we de ringen gefotografeerd in kader.Veel suxses
hey melissaWij moeten ook niets extra betalen voor de gravering.Wij zetten er onze twee namen in met de trouwdatumGroetjesLiesbeth17 mei 2008
Bij ons hoorde dit ook bij de service van de juwelier. 0 € dus !x
Bij ons is het graveren ook gratis. Duurt ongeveer een weekBij ons staan onze namen erin, de datum van de verloving en de trouwdatum. Wij kiezen voor beide datums omdat wij geen aparte verlovingsring hebben.
Wij hebben er ook onze koosnamen en de trouwdatum in laten zetten. We konden de datumnotatie kiezen en in welk schrift de datum moest kiezen. Voor 0,0 EUR!Kvind dat eigenlijk wel straf dat sommigen daar voor moeten bijbetalen.
hey meiden ben vandaag bij de juwelier geweest het zou me 4 of 6 euro kosten voor de 2 en moet 2a3 weken wachtendank u voor jullie reactie