Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele ideeën

  24-3-2005 8:21:49
Hallo,

Heeft er iemand een leuke idee om op de dag van je trouw te doen. Ik heb altijd gedroomd van een traditionele bruiloft maar toch wil ik iets extra doen waarvan de genodigden kunnen zeggen " Oh dat was sjiek gemaakt". Wij hebben al iets heel moois gemaakt waar we de enveloppen in kun doen (een soort brievenbus) maar dat is niet genoeg.
Wie heeft op de dag van zijn trouw iets anders dan normaal?
dat mag gaan van hapjes tot gastenboek, .....

Alvast bedankt.
Tiziana

Tiziana
7-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 621


Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik24-3-2005 9:38:28

hoi Tiziana!

Wij gaan in onze feestzaal een fotoreportage maken van onze relatie, ik denk dat we foto's gaan 'ophangen' aan een draad ofzo. De mama van mijn vriend heeft 25 foto's gevraagd van toen we klein waren tot nu - benieuwd wat ze ermee gaat doen!
Als je een muziekinstrument speelt kan je daar natuurlijk ook iets mee doen ofzo? Ik wou cello spelen voor mijn vriend maar ik weet niet of dat in mijn trouwkleed wel zal lukken ...

Succes ermee!
Gaëlle



Sylvie
1-7-2006
 Meld misbruik24-3-2005 20:04:23

Hallo,

Bij het buitenkomen van het gemeentehuis zorgen we ervoor dat er een oude ijskar staat die "gratis" ijsjes uitdeelt aan de aanwezige kinderen (ik ben kleuterleidster).
Wij trouwen op 1 juli 2006 dus hopen we op warm, zonnig weer. Een ijsje komt dan wel van pas niet?

Veel succes verder, om er iets speciaals van te maken...
Groetjes Syl*



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...