Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help misboekjes

15-4-2008 20:34:02
kan iemand mij helpen voor mijn misboekje ik heb al teksten maar hoe zet ik dat godsnaam op pc?
Doe je dat in programma Word?
En opwelk formaat werken jullie?
rechtoverso ofniet?

KELLY
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 364

serge
26-5-2008
 Meld misbruik15-4-2008 20:46:40

gewoon in word alles op a4 zetten afdrukken en dan laten copieren op formaat dat u wenst
hebben ons ook zo gemaakt
groetjes serge

KELLY
5-9-2008
 Meld misbruik15-4-2008 20:48:24

merciekes hebde voorbeeldje van u misboekje

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik15-4-2008 21:41:15

Je kan er eigelijk van maken wa je wil,wij hebben voor een heel ander formaat gekozen , 21cm breed en 13 cm hoog.
Je kan het formaat van je papier aanpassen.

succes sarah

kelly
14-6-2008
 Meld misbruik15-4-2008 23:11:31

Hallo naamgenootje

Ik heb alles gewoon uitgetypt in word A4 formaat. Daarna bij printen heb ik eigenschappen aangeklikt en daar gekozen voor AFDRUKKEN ALS BOEKJE.
De printer doet dan alle werk voor u.
poepsimpel is dit. Enkel nog dubbelvouwen en klaar is kees. Hiervan kan je dan gemakkelijk kopies laten maken in een copycenter.

Groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...