Terug naar overzicht
Ik heb clipextensions van balmain. tIs echt haar, gekocht bij een groothandel in kapper -en schoonheidsproducten. Ze worden verkocht in pakjes per 3 clips. Ik neem er altijd 2 (6stukjes haar dus) zodat mn haar echt volumieus is. Ik heb 140 euro betaald. Binnenkort ga ik om hairdo's, die nieuwe extensions die door Jessica Simpson gepromoot worden. Das 1 stuk haar ipv meerdere stukjes. Je kan wel kiezen tussen esthetisch of echt haar. Esthetisch is veel goedkoper mr zou ik toch niet aanraden. Je mag het niet wassen, drogen of een stijl- of krultang gebruiken. Niet echt handig dus. Met het echte haar, zoals ik nu heb, kan ik echt alles doen. Ik was het 1x per week en int weekend leg ik er af en toe mooie krullen in. Op mn trouwdag zullen ze er dus zeker ook inzitten.Ps: die hairdo's worden verkocht bij Pro-duoGroetjes
en sommige goedkopere haarstukjes geven licht in de blacklite want heb het een tweetal weken geleden gezein bij een vriendin die zo fier was over haar haarstukje tot ze ermee in de blacklite kwam :-) dus als je het doet echt haar voor je eigen goed ;-)
Hoi Lien,Ik heb vorige week donderdag mijn extensions laten zetten en het valt echt heel goed mee.Iedereen vind het heel mooi en als je het niet weet, zie je niet eens dat het extensions zijn.Ik heb 100 stuks en heb hier 300 euro voor betaald inclusief verzorgingsproduct, een borstel, knippen en fohnen.Ik ben er echt heel content van.Groetjes,Sarahnog 39 dagen te gaan
Ik heb half lang haar maar nogal dun'pierenverdriet'. En ik wou perse krullen. Ik ben samen met mijn kapster/visagiste vorige week naar Pro-Duo geweest en heb ook zo'n haarstuk van Hairdo gekocht. Het is wel geen echt haar, maar het is van een heel goede kwaliteit: het ziet er bangelijk goed uit. Dus nu worden mijn bovenste lokken in grote krullers gezet en vanachter wat vastgestoken met schuivertjes en het valse haar hangt los. Je kan dit zowel in krullen als in steil haar krijgen. Oorspronkelijk was ik hier niet voor te vinden, maar als ik het resultaat zag, was ik direct overtuigd!En je moet dit niet direct beslissen, ze doen het in de winkel een keer voor en dan kan je er nog een nachtje over slapen, he?