Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafeldecoratie

  15-4-2008 11:37:00
Beste bruiden

Ik ben voorlopig bezig met het regelen van tafel- en kerkdecoratie. Ik heb geen budget van 50€ om daaraan te besteden en omdat ik zelf niet zo handig ben durf ik ook niet goed zelf aan het bloemschikken te gaan.
Hebben jullie nuttige tips of kennen jullie iemand die als hobby bloemschikt en ons voor een redelijke prijs verder kan helpen? Laat het gerust weten...
De bloemen kan ik normaal vrij goedkoop hebben door zelf eens naar de vroegmarkt te gaan. Deze vindt plaats de donderdag ochtend voor de trouw (we trouwen zaterdag) dus er zijn dan nog twee volledige dagen om de decoraties te maken (donderdag en vrijdag).

Groetjes
ellen
21-06-08

Ellen
21-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 992


Carolien
14-8-2008
 Meld misbruik15-4-2008 19:17:46

Bij mij leggen ze in de feestzaal op elk bord een rode roos. Zeer eenvoudig, maar ik vind het onmiddelijk al feestelijk.



Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik16-4-2008 8:49:48

Hey meiden

Misscien nog even zeggen dat ik uit de regio Vlaams Brabant afkomstig ben...

ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...