Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafels op muziek?

14-4-2008 22:49:21
dag bruidjes,
ik weet dat ik het al ergens gezien heb in het forum enkele weken geleden maar kan het niet direkt terugvinden, hebben jullie nog andere ideeën voor het afroepen van de tafels? wij hadden gedacht met filmmuziek te werken maar kan iemand me helpen aan nog enkele goeie voorbeelden van filmmuziek?
bedankt

sandra
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 365

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik15-4-2008 9:25:17

Hey Sandra,

-The Adams family
-Top Gun
-The bodyguard,...
Ik zou herkenbare soundtracks nemen van bekende films.

Wij zijn echter aan het twijfelen door de mensen kaarten te geven met een afbeelding van snoepsoorten of kleurbalonnen. Aan hun tafel treffen ze telkens een kom van hun snoepsoort aan of balonnen in hun kleur. We zijn er nog niet helemaal uit.
x
Vi en Tony
07/06/08

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-4-2008 14:19:08

Wij hadden tafels met klassieke muziek. Iedereen kreeg bij het binnenkomen een fotootje van een componist en wanneer er dan een stuk van die componist gespeeld werd, moesten ze naar hun tafel gaan. Wij hebben nogal veel klassieke muziekkenners in de familie en onder onze vrienden en wijzelfs hebben mekaar ook via muziek leren kennen. Vandaar.

Karen
12-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 22:26:33

Hey, wij hebben ook thema film en zullen de volgende liedjes (films) gebruiken
- Grease
- Footloose
- Fame
- Rocky
- Madagascar (Belle perez)
- Teamspirit (Natalia)
- Beverly hills cop (axel F)
- It takes two
- Ghostbusters
- Mission Impossible
- Moulin Rouge
- Sturday night fever
- Shark tale
- Dirty Dancing

Hopelijk ben je er iets mee
Groetjes, karen

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik17-4-2008 17:10:31

hey, karen en de andere girls, bedankt voor de ideeën, zitten daar heel wa toffe nummers tussen, mercikes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...