Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben onze uitnodigingen via Extrafilm gemaakt. We hebben vakantiefoto's van ons in een soort "accordeon" folderke gezet en iedereen was enthousiast over de uitnodingen.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Als je een beetje met Photoshop of Coroldraw overweg kan kan je zelf iets ineen knutselen (met leuke foto's) en daarmee naar de drukker gaan. Je kan dan rond een bepaald thema werken dat jullie ligt en dat doortrekken in de rest van je feest. Wij reizen heel graag en gebruiken foto's van opreis. Onze tafels zullen ook zo ingedeeld zijn. (BTW: voor een kaart van 21 op 10.5 cm, 120 stuks betalen we 160 € zonder envellopes)Veel succes!
hey,mijn tante en nonkel hebben foto's gaan nemen aan de zee met veel wind. ze hadden toneel bruidskleren gehuurd en hun haren heel wil gezet en rubberen laarzen aangedaan. zo hebben ze gekke foto's getrokken. ik had spijt dat ze me voor waren want had zoiets ook gewillen
hallo, als je je mail adres eventjes geeft, stuur ik je de onze wel eens door.dan is het nog wel kwestie van smaak en goesting, maar ik ben er allesinds heel trots op!mn oudste dochtertje heeft ze ontworpen!en het resultaat mag er zijn, en helemaal niet duur!!groetjes, sofie
Goede morgen dames,Alvast al heel erg bedankt voor de leuke ideeën, mijn e-mail adres:brendymaesen@hotmail.comxxx
Diane,Wij waren ook van plan om ze via Extrafilm te maken, maar je kan er precies niet veel tekst opzetten? Hoe hebben jullie dit opgelost? Gebruiken jullie nog extra kaartjes om erbij te voegen?Groetjes,Elke