Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

20 september 2008

14-4-2008 16:01:34
en, alle trouwlustig bruidjes van 20 september hoe staat het met de voorbereidingen?

enkele maanden geleden stelde ik al deze vraag maar tis mss tof om eens te horen hoe het er nu al mee staat met nog 159 dagen te gaan.

wij hebben:
- trouwjurk (toch al een pak van mijn hart)
- DJ
- ceremoniemeester + auto's
- misboekje (gisteren na heel gezucht en 'gevloek' eindelijk in boekjesvorm uit de printer gerold)
- zaal natuurlijk, pastoor en gemeente
--> van de gemeente, zijn jullie dan al in ondertrouw of wanneer gebeurt dit (heb de datum aangevraagd in januari maar nog altijd niets gehoord, moet ik mij ongerust maken en es bellen of is dit normaal)
- fotograaf
- bedanking (bijna toch nog de laatste hand aan leggen)
- uitnodiging : eerste afspraak met drukker reeds gehad, kmoet nog eens de tekst herschrijven (schrijf hem 1 keer en de drukker drukt ze dan)
- schoenen voor de bruid zijn al besteld (tzijn er van rainbow)

voila dat is het peis ik (mss nog iets vergeten maar denk dat ongeveer dat is)

nog veel succes

Tamara

tamara_deschamps@yahoo.com

Tamara
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 564

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 16:52:53

Hey Tamara,

Ik trouw ook op 20 september!
Ik heb reeds volgende zaken geregeld:
- het trouwkleed
- ket kostuum voor mijn vriend
- de locatie voor het tuinfeest in de namiddag en de locatie voor het avondfeest (invulling menu en receptie moet ik nog doen)
- uur voor het gemeentehuis ligt reeds vast, volgend weekend gaan we voor de ondertrouw (kan vanaf 6 maanden op voorhand)
- de fotograaf is een vriend en is dus ook reeds bepaald

Wij doen geen kerkelijk huwelijk.

In de komende weken gaan we ook nog kijken voor de ringen, de DJ, de uitnodigingen en de accesoires (schoenen, lingerie,),....

Ik weet niet of ik een goede referentie ben, want eigenlijk maak ik mij daar allemaal nog niet zo veel zorgen om. Ik ga ervan uit dat tegen de dag zelf alles wel in orde zal zijn.

Waar trouw je?

Groetjes,
Daphné

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 17:10:38

Hé,
Ik trouw een weekje later op 27 september en heb het volgende al geregeld:
- zaal
- trouwkleed
- fotograaf
- DJ
- gemeentehuis (ik zou toch maar bellen: de 6 maanden zijn voorbij, dus je moet het definitief kunnen vastleggen)
- kerk
- ceremoniemeesters (vrienden)
- auto's (ook vrienden)

We zijn nu bezig met de uitnodigingen (eerste gedachten wisselen) en ik moet dringend nog een videograaf vinden.
Ook de ringen moeten we nog bekijken. Voor de misboekjes heb ik nog tijd, denk ik en de kleren voor de man dat is zijn zorg.

Wij trouwen in Brasschaat,

Ann
27/09/2008

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 17:17:45

Hela,

Wij trouwen een weekje vroeger, op 13 september. Wij hebben het volgende al geregeld:
- Gemeente, deze week alles gaan vastleggen en zoals Ann zegt, zou ik toch even contact opnemen met gemeentehuis
- Kerk is geregeld (viering door diaken)
- Kleed (god zij dank!!!)
- schoenen voor mij, hij moet zijne plan maar trekken :)
- fotograaf
- zaal natuurlijk (volgende week menu bespreken en wijn proeven, mmm, en kiezen)
- band die komt spelen (www.daylightcomes.be )
- dj

Voor de rest moeten we deze maand nog onze huwelijksreis plannen, mijn ventje moet nog een auto regelen (dat is zijn verantwoordelikheid, dus het kan goed zijn dat we in onze auto kunnen gaan :) ), mijn ventje zijn costuum gaan kiezen.
En dan wou ik in juli mijn misboekjes maken en nu zo al eens nadenken over uitnodigingen, ideeën altijd welkom.
Succes nog met de voorbereidingen!!!

x
Bren
13/09/2008
www.frank-bren.bruiloftsite.nl

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 18:39:00

Wij trouwen een dagje eerder,19september dus. kDenk dat we heel goed op schema zitten want alles is eigenlijk zo goed als in orde:
-kerk en stadhuis(misboekje ook af)
-locatie receptie en avondfeest(bezig met menu te kiezen)
-ceremoniemeester
-kleed besteld, binnenkort 1ste pas
-lingerie
-vervoer
-dj
-fotograaf
-zang voor de kerk
-ringen
-bloemen
-huwelijksreis
Het ontwerp voor de uitnodiging is klaar en ligt nu bij de drukker. Voor de rest zijnt vooral nog kleine dingetjes: schoenen, gastenboek, juwelen ... En mn vriend zn pak natuurlijk.
Succes nog!

www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 20:28:07

Hey,
wij trouwen ook een weekje eerder op 12 september. Wij hebben:
- jurk(al een tijdje en dat is echt een pak van m'n hart geweest)
-lingerie
-stadhuis(22/04 alles administratieve rompslomp regelen)
-zaal
-fotograaf en DJ(mijn schoonbroer)
-Menu
-uitnodigingen(doet mijn vader is een dtp-er geweest)
-kapper en visagist liggen vast

Nog voor mijn ventje zijn kostuum kijken en schoen voor ons twee. Ringen , maar heb al een idee. We hebben in mei een weekje verlof en willen dan zoveel mogelijk regelen en/of besluiten nemen. Bloemen weten we al wat we willen moeten dus allen maar besteld worden.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008

Goele
20-9-2008
 Meld misbruik15-4-2008 12:46:14

Oeps, ik moet echt nog super veel regelen voor onze trouw op 20/09/2008. We hebben het volgende wel al geregeld:
- kleed
- DJ
- Fotograaf
- Lingerie
- Schoenen
- Zaal
- Menu
- Pastoor
- Gemeentehuis
- Wagens

en dat is het... We zijn wel al bezig met uitnodigingen, maar hebben er wel nog veel werk mee. Als iemand leuke ideetjes heeft voor uitnodigingen en bedankinskes, let me know want dat vind ik super moeilijk!! Het misboekje maken we in ons verlof in Juni. de rest van de voorbereidingen zullen wel volgen...

Mijn vriend moet aan zijn knie geopereerd worden dus danslessen enz zal er niet inzitten. Hopelijk kan hij zonder krukken de kerk binnenwandelen ;-).

Veel succes met de voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...