Terug naar overzicht
dag LiesseWij hadden Thierry van Fotomoment uit Landen Een hele toffe en goeie fotograaf die werkt aan zeer scherpe prijzenwww.fotomoment.be Hij leeft echt voor zijn vak en is heel begaan met de bruidjes en bruidegommenHij doet ook gepersonaliseerde uitnodigingen etc en bedankjesVele groetjes van Christelwww.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl 289 dagen getrouwd :-)
Dat Thierry begaan is met zijn bruidjes en bruidegommen betwijfel ik...hij kwam op onze afspraak niet opdagen...Wij kozen uiteindelijk voor Guy De Locht uit Lommel. Heel vriendelijke, correcte man. 't Klikte meteen en de prijs was ook dik in orde ;)Groetjes
hallo,als juwelier/goudsmid kunnen wij zeker en vast romano uit genk aanbevelen. hij maakt hele mooie creaties en laat je zelf je zin doen. de prijs valt uitermate mee.groetjesheidi
wij kozen ook eerst voor thierry. vermits hij niet meer reageerde hadden wij ook guy de locht uit lommel. een echte aanrader. onze foto's zijn echt geslaagd. wij wachten nu op ons album maar dat is niet verplicht bij hem.groetjeshilde en dimitri
Ik was heel tevreden van Erwin Van Eyck. Zijn mailadres is info@fotovaneyck.be. Hij is gratis bij ons langs geweest. Ik vond hem dadelijk sympathiek. Hij werkte volledig zoals wij gevraagd hadden. Mijn juwelier in Sint-Truiden is spijtig genoeg net afgebrand.
Hoi, Ik ben ook van Sint-Truiden en de juwelier waar Angelique over schrijft was ook mijn keuze. Mijn vriend en ik zijn vorige week een kijkje gaan nemen in Tongeren, bij Eddy Heleven. Zij hebben ook nog een winkel in Diepenbeek en Hasselt. Heel vriendelijke mensen, maakten tijd voor ons alhoewel we nog niets bestelden. En ze hebben hele mooie trouwringen!! Kijk maar zelf eens op de website:http://www.heleven.com/ De fotograaf die we nemen is een kennis van ons. Hij is professioneel fotograaf en heeft al verschillende keren een fotoshoot van ons genomen, telkens met een zeer mooi resultaat! Hij werkt zoals jij wil. Ik bedoel hiermee dat je niet verplicht bent om bij hem een fotoalbum aan te maken. Ik maak zelf een fotoalbum en daar heeft hij geen problemen mee.Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hoi Liese,wij kozen voor een budget "binnen de perken" en hebben dus als fotograaf "Digifot" (www.digifot.be ) uit Genk (€ 666 all in) en voor de ringen, Yves Vanschoenwinkel (www.yvesvanschoenwinkel.be , in de galerij in Hasselt). We kozen ons eigen ontwerp in de materialen die we zelf wilden en betaalden ongeveer 700€GroetjesKim02/08/2008
Wij hebben ook ringen van Yves Vanschoenwinkel: echt een aanrader!Een heel sympathieke man, die luistert naar je mening en ideeën, hij heeft originele ontwerpen en ze zijn niet al te duur.Toen we onze ringen besteld hebben, zijn we de week nadien nog terug gegaan, omdat ik ze toch liever rechts wou dragen i.p.v. links. Zonder morren werden de nieuwe maten genomen. Niets op aan te merken!We hebben veel complimentjes gekregen over onze ringen, dus we zijn zeker niet de enige die ze mooi vonden.