Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe vermelden?

14-4-2008 15:08:26
hallo iedereen,
ik ben juist mijn uitnodigingen gaan bestellen nu wachten op de proefdruk!!hopelijk zijn ze mooi.
maar ik heb nog een vraagje, wij zouden graag hebben da de mensen geld geven en een win for life. nu heb ik op de uitnodigingen cadeautip: enveloppe geplaats en daaronder heb ik geschreven inkomticket: win for life.
weet er iemand anders nog mooie ideeen voor dat te vermelden?
wat vinden jullie daarvan?
groetjes

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 743

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-4-2008 15:36:11

persoonlijk zou ik het niet meteen doorhebben wat je daar mee wil zeggen..

het is wel een origineel idee, maar ben bang dat sommige mensen de hint niet gaan snappen

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik14-4-2008 17:00:44

Ik zou het ook anders formuleren. Ik denk dat er ook veel mensen gaan denken dat zij een win-for-life krijgen. 't is niet 100% duidelijk.
Jammergenoeg heb ik zelf geen beter voorstel.
Mss iets in de aard van: met mijn schatje heb ik een win-for-life gewonnen, maar een echte win-for-life is ook altijd een mooie cadeau/welkom??? Zoiets, maar dan wel beetje schoner gezegd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...