Terug naar overzicht
Coeur d'Artichaut heeft ook een eigen restaurant, dus misschien kan je daar eens gaan testen.Ik ben er reeds gaan eten en vond het lekker.Groetjes,Daphné
ons feest is op 24 mei in het fabriekspandwij hebben traiteur leconte we hadden die al eens aan het werk gezien bij een ander feest en toen was alles piekfijn in orde.ik zal u na het feest laten weten hoe het was maar ik heb er mijn vertrouwen in ;-)grtjs
Dag Tom, Wij trouwen ook in het Fabriekspand en gaan heel waarschijnlijk kiezen voor Coeur d'artichaut. We hebben al een eerste gesprek had en dit viel erg goed mee. Het is een traiteur die eens iets anders durft te doen dan het klassieke concept en daar waren wij naar op zoek. Indien je nog meer informatie wilt, moet je maar een seintje geven.Groetjes, Machteld (21/08/2009)
hey,Wij trouwen op 04 oktober en geven ons feest in 't Hofsteedje in Hooglede. Wij hebben traiteur Basilico genomen. Je moet maar eens kijken naar de site (www.basilico.be ).Grtz en succes
@ Machteld.Wij zijn zeer zeker geïnteresseerd in meer info, want wat we meekregen van t Fabriekspand aan info was niet erg overzichtelijk. zou je me willen contacteren via tbudih0@gmail.com?Alvast bedankt en groetjes,Tom.
@VickyIk kijk uit naar je commentaar. Heel veel succes in ieder geval.Groetjes,Tom.