Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huren jackets mannen

  14-4-2008 9:59:53
hallo allemaal,

wij zijn afgelopen zaterdag naar de Ceremonie in Antwerpen geweest om jacquets te huren voor de bruidegom en de mannen van de suite...
Nu zijn we er verschrikkelijk onbeleefd en grof behandeld. ik moet zeggen dat ik tot nu toe nergens heb mogen klagen van de bediening of zo en ik denk dat we ook niet de moeilijkste mensen zijn, maar toch. we kwamen aan en werden meteen scheef bekeken omdat we geen vaste klanten waren, de bruidegom mocht geen hemd, speciale dassen en andere accessoires (die we zouden kopen) passen, daar waar andere klanten, die ze klaarblijkelijk wel kenden de hele tijd het ene na het andere mochten passen.
er werden vervolgens bonnetjes gemaakt per persoon en die bleken langs geen kanten te kloppen, (gaande van andere trouwdatum tot het vergeten van noteren van de broek en het bijzetten van dingen die er niet gevraagd werden)
Bovendien leek de vest van mijn vader te trekken en moest hij zijn buik wel erg hard intrekken om de onderste vest toe te krijgen (we moesten dit gebruiken als een korset, zei de verkoper). tot slot hebben niet alle kostuums dezelfde kleur, wat volgens hen normaal zou zijn...
het resultaat is dat nu de helft van de suite een bonnetje heeft ingevuld, maar niet weet wat ze dienen te betalen (konden ze nog niet zeggen....en dat de rest op latere datum moet terugkomen.
Mijn ventje is super ongelukkig, voelt zich helemaal niet goed bij deze manier van behandelen, en ziet het niet zitten om nog terug te gaan.

Is dit normaal en waar zijn jullie geweest om te huren?

groetjes,

Daphne

Daphne
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1443


Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 10:04:27

Hoi Daphne,

wij zijn daar ook gaan kijken en we werden op dezelfde manier behandeld! Die man lachtte ons bijna uit!! We zijn dan naar Ducheyne in Berchem geweest, en dat is echt een wereld van verschil! Ze hebben alle tijd genomen om ons te helpen, waren heel vriendelijk maar absoluut niet opdringerig. Mijn toekomstige heeft een paar combinaties gepast en ook daar werd niet moeilijk over gedaan! Ik geloof dat het daar rond de 90 euro is om een jacquet te huren. Je kan altijd eens gaan kijken op de site http://www.ceremonie-ducheyne.be . Zeker en vast een aanrader!!

Marjan



sofie
6-9-2008
 Meld misbruik14-4-2008 17:41:20

Hallo,
Amaai, ik denk dat ik direct alles zou annuleren.
Ik zou ergens anders gaan kijken hoor. Er moeten vast nog winkels in de beurt zijn waar je ze kan huren. En heb je al een voorschot betaald? Anders zou ik zeker annuleren.

Groetjes en veel succes nog
Sofie
06/09/08



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik15-4-2008 11:45:38

Ducheyne in Berchem, zeer vriendelijke mensen, niet duur en je kan zoveel passen als je wilt. Wij hadden enkel een gilet nodig dus veel geld hadden ze aan ons niet verdient en toch zijn ze zeer vriendelijk geweest. We hebben een 7-tal gilets gepast en mijn venteke stak nog in een harnas na zijn schouderoperatie. Dus we waren zeker niet de gemakkelijkste mensen voor hen.
Ik zou daar ne keer gaan informeren. De echtgenoot van mijn collega heeft een volledig kostuum daar gehuurd en hij zag er piekfijn uit !
Groetjes,

Vi en Tony
07/06/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info