Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help...!!!!!

12-4-2008 21:42:54
lieve mede...bridezilla's!!!!
help help kheb weer een piekstress dagje!!!!
nog 54 keerkes slapen!!!
'k word er gek van!!!
ik doe alles stiekem...mn toekomstige weet helemaal van niets!!! hij weet alleen dat we gaan huwen!!!
deze middag had ik nog een telefonisch gesprek met de verantwoordelijke van onze feestzaal...pfffffffff soms wil ik hem alles vertellen van wat er zal gebeuren die dag maar ik moet zwijgen!!! man in spé is er volledig gerust in dat het AF zal zijn...maar soms wil ik HET kwijt!!!
't is enorm veel zoeken en dergelijke maar vind het wel leuk...vooral als alles enorm goed geslaagd gaat zijn maar dat is DE vraag natuurlijk! stel dat alles in de soep draait!!!! hééééééééééélp stress niet meer onder controle momenteel!!!

betsy
6-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 335

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-4-2008 21:54:20

Hey betsy,kan geloven da je aan t'stressen bent,het in je eentje klaren is nie simpel.
Maar,je ventje gaat vast en zeker apetrots zijn op "zijn vrouwtje" dat ze dit in haar eentje gerealiseerd heeft!!!!
Is er niemand uit je naaste omgeving waar je het nu mee kan delen?

In ieder geval "kop op",het komt goed,en je zal er dubbel van genieten!!

Grtz sarah

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik12-4-2008 22:02:25

hoi sarah,
ik kan het wel delen met de exvrouw van mijn broer (ze is nog steeds mn beste vriendin) maar toch wil ik het hem soms wel vertellen...en eigenlijk heb ik zoiets van...is hij nu niet benieuwd??? man is spé heeft een vrij gesloten karakter wat betreft gevoelens uit...toch vrees ik dat hij een traan zal wegpinken op THE DAY...
god wat heb ik een stressmoment...

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-4-2008 23:30:42

Maar euh,waarom doe je eigelijk alleen,is dat zo afgesproken?

grtz sarah

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik13-4-2008 10:54:53

het feit dat ik het alleen doe komt omdat man in spé heel weinig tijd heeft...en zo is het eigelijk begonnen...ik had op een gegeven moment zoiets van...als ik alles alleen moet regelen en doen dan zal je het wel zien op de dag zelf. wat in den begin een beetje een woede reaktie was is nu verandert in iets spannend verrassend........en vooral spannend!!!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik13-4-2008 11:19:59

Hallo,
het is misschien wel spannend om alles als verrassing te houden, maar ondertussen missen jullie wel heel wat, vind ik. Wij genieten samen zo erg van alle voorbereidingen en planningen en kunnen er uren over praten. Dit zou ik voor geen geld willen missen. Ik kan goed geloven dat je stress hebt hoor. Maar alleszins petje af voor jou dat je het aandurft alles alleen te regelen. Nog veel succes!!
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-4-2008 19:17:55

amai dat zou niks voor mij zijn... wel tof dat je het aandurft!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...