Terug naar overzicht
Hey betsy,kan geloven da je aan t'stressen bent,het in je eentje klaren is nie simpel.Maar,je ventje gaat vast en zeker apetrots zijn op "zijn vrouwtje" dat ze dit in haar eentje gerealiseerd heeft!!!!Is er niemand uit je naaste omgeving waar je het nu mee kan delen?In ieder geval "kop op",het komt goed,en je zal er dubbel van genieten!!Grtz sarah
hoi sarah,ik kan het wel delen met de exvrouw van mijn broer (ze is nog steeds mn beste vriendin) maar toch wil ik het hem soms wel vertellen...en eigenlijk heb ik zoiets van...is hij nu niet benieuwd??? man is spé heeft een vrij gesloten karakter wat betreft gevoelens uit...toch vrees ik dat hij een traan zal wegpinken op THE DAY...god wat heb ik een stressmoment...
Maar euh,waarom doe je eigelijk alleen,is dat zo afgesproken?grtz sarah
het feit dat ik het alleen doe komt omdat man in spé heel weinig tijd heeft...en zo is het eigelijk begonnen...ik had op een gegeven moment zoiets van...als ik alles alleen moet regelen en doen dan zal je het wel zien op de dag zelf. wat in den begin een beetje een woede reaktie was is nu verandert in iets spannend verrassend........en vooral spannend!!!
Hallo,het is misschien wel spannend om alles als verrassing te houden, maar ondertussen missen jullie wel heel wat, vind ik. Wij genieten samen zo erg van alle voorbereidingen en planningen en kunnen er uren over praten. Dit zou ik voor geen geld willen missen. Ik kan goed geloven dat je stress hebt hoor. Maar alleszins petje af voor jou dat je het aandurft alles alleen te regelen. Nog veel succes!!Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
amai dat zou niks voor mij zijn... wel tof dat je het aandurft!