Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos

  12-4-2008 14:30:36
Hallo allemaal!
Ik zoek nog een origineel idee voor een enveloppedoos!
Ik wil iets anders dan een doorsnee kartonnen doos met gleuf.
Het moet wel veilig zijn want uiteindelijk komt er veel geld in terecht.

bedankt!
xxx
els

els
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1148


betsy
6-6-2008
 Meld misbruik12-4-2008 19:17:37

hoi els,
wij hebben ook een enveloppedoos...
het is een wit hart, kga wel aan de binnekant zelfklevende klitteband bevestigen want via mn ceremoniemeester vernam ik dat(schandalig gewoon) er dikwijls mensen zijn die een grabbel doen in je doos en er een flinke som geld vermist geraakt...
erg eigenlijk dat zoiets moet gebeuren...
succes
06-06-2008



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-4-2008 19:20:44

Je kan een houten kist maken in de vorm van een kluis.
Wij hebben het gewone hart-model,ma om diefstal te voorkomen doe ik er een breed lint rond aan de opening wat ik vastplak.

Grtz sarah



Laurie

 Meld misbruik13-4-2008 7:15:11

Hey Els,

Wij hebben een groot zwart hart met een witte strik in tule rond als envoloppendoos. We trouwen op 10 mei en waarschijnlijk willen we hem achteraf dan verkopen. Dus als je geïnteresseerd bent...
Laat gerust iets weten (lauriedm84@hotmail.com) Ik woon in de omgeving van Gent.
Hier staan voorbeelden in het wit: http://www.bruidsparadijs.be/start.php?page=7&list=... De onze is dus gewoon effen zwart.

Groetjes,

Laurie




veerle
21-6-2008
 Meld misbruik13-4-2008 12:50:20

Vermits onze centjes naar ons huis gaan, maakt een vriendin van mij een maquette van ons huis. Bovenaan kan je het dak openen om zo de enveloppen erin te deponeren.




Christel
1-9-2007
 Meld misbruik14-4-2008 8:38:09

Wij hebben een enveloppendoos gekocht bij Ava, in een hartvorm. Dezelfde als die ze bij de buidswinkels verkopen, maar voor de helft van de prijs ;-) Die sluit goed af, alles is netjes blijven zitten. Nu zitten de kaartjes, de pennen van het gemeentehuis erin die we gekregen hebben en ons gastenboek en nog zo een paar dingen waar je emontionele waarde aan hecht van die dag...



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-4-2008 9:24:57

ik heb op www.trouwartikelen.nl zo'n enveloppendoos gekocht in de vorm van een kluis.
ik heb het nog niet ontvangen, dus weet niet of het mooi gaat zijn of niet.
maar ik vond het alvast wel origineler dan de kitcherige dozen.

ik heb ook ergens op het internet een wensput gezien. was ook wel origineel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...