Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

organisatie tuinfeest

  12-4-2008 13:47:23
Hoi,

Mijn vriend en ik zouden voor ons huwelijk graag een tuinfeest organiseren. We hebben al enkele leuken zalen met mooie tuin op het oog. Nu zijn er nog enkele praktische zaken waar we niet goed aan uit geraken.

Gaat een tuinfeest (waarbij dus buiten gegeten wordt bij mooi weer) samen met een dansfeest? Heeft iemand een feest meegemaakt waar er buiten gedanst werd? Of moet je daarvoor de gasten naar binnen zien te lokken? Want dat lijkt me een mogelijk probleem om iedereen van buiten naar binnen te krijgen als we beginnen aan het dansgedeelte.

Gezien het, zelfs in de zomer, savonds al wat frisjes kan worden om buiten te eten, hadden wij gedacht om ons feest in de middag te houden. De gasten te vragen rond 12u, een receptie houden en dan allemaal genieten van een BBQ rond 14u. Een dessertbuffet waarvoor evt nog extra gasten kunnen gevraagd worden rond 16u. En daarna dansen. Alles smiddags doen lijkt voor ons geen probleem, aangezien de trouw zelf op een andere dag zal zijn. En heeft nog enkele voordelen, bvb mensen die van ver komen moeten snachts niet meer op de baan, gemakkelijker voor de grootouders om nog een eindje te blijven na het eten, enz. Heeft iemand al zo'n "avondfeest" meegemaakt in de namiddag? Zijn er nadelen? Vinden jullie het kunnen om dit op een zondag te doen?

Bedankt voor de reacties!

celine
7-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 2342


betsy
6-6-2008
 Meld misbruik12-4-2008 19:36:11

hoi celine,
ja ik vind het wel kunnen op een zondag...
gezien je al op de middag zou beginnen vind ik het eigenlijk een tof idee...
iets waar ikzelf nooit op zou komen maar toch wel heel origineel !!!
gezien je toch op een andere dag trouwt kan je echt wel goed op tijd beginnen en zal het ook niet tot vijf uur 's ochtends duren hé...mmm...tof idee...
en wat de dansgelegenheid betreft kan je wel een houten dansvloer voorzien buiten maar kzou wel rekening houden met ons belgisch weertje...
heel veel succes!!!!
06-06-2008



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-4-2008 10:37:43

wij doen ook een namiddagfeest en grotendeels in de tuin van het restaurant.
we hebben wel een jazzlounge-band en geen dansfeest, omdat ik dat niet wou eigenlijk.

als je het op een zondag doet, moet je rekening houden dat het vroeg gaat afgelopen zijn.

zondag is wel een goede dag om te feesten in de namiddag


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...