Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro

  11-4-2008 10:23:10
Hallo allemaal,

Ik vind de ringen van fede di oro heel mooi, maar heb toch nog een paar vraagjes :

* bij elk paar ringen staat bij dat je de breedte kan aanpassen. Verandert dit de prijs dan ook ?

* weet iemand hoe het komt dat de prijs toch beduidend lager ligt als bij andere zoals bv. Duo trouwringen ?

* Hoelang moet je rekenen voor de levertijd ? Wij trouwen in september. Ben ik dan nog op tijd ?

* Wij wonen in Antwerpen. Ik dacht dat ze de ringen thuis afleverden. Klopt dit ?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes

Lis
19-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1197


Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik11-4-2008 10:54:12



Hey,

Ik heb niet de indruk gehad dat de aanpassing qua breedte veel deed aan de prijs (we wilden de ring smaller qua dikte).

We hebben onze ringen besteld eind december en huwen eind april, was dus geen probleem. In principe kunnen ze een ring in een paar dagen maken.Fede di Oro vraagt wel dat je een afspraak maakt wanneer je je ring wil gaan uitkiezen.

Wat betreft het aan huis leveren: moet je eens voor informeren (wij mochten er om gaan, maar we wonen dan ook in West-Vlaanderen).



Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik11-4-2008 11:46:01

Ik heb mij bij Fede di Oro zelf geïnformeerd en ze vragen toch rekening te houden met een leveringstermijn van een 2-tal maanden, gezien het succes van de collectie.
Indien je buiten West-Vlaanderen woont worden de ringen gratis thuis geleverd.
Groetjes,
Daphne



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik11-4-2008 12:44:52

Hey,

Wij hebben enkele aanpassingen gedaan aan een bestaand model en de prijzen varieren dus echt wel mee hoor. Zowel omhoog als omlaag.

Er wordt niet gewerkt met tussenpersonen in deze winkel. Dit doet de prijs dalen.

Je bent zeker nog op tijd als het voor september is. Maar maak zeker een afspraak.

Groetjes, Katrien



kim
29-8-2008
 Meld misbruik11-4-2008 18:49:16

Ook onze ringen komen van bij Fede di Oro.
Hebben ook een bestaande ring wat aangepast zoals wij het wouden maar de prijs blijft volgens mij hetzelfde. Natuurlijk als je er mee of minder briljanten in wil ofzo zal de prijs wel veranderen. Je kan de ringen gaan halen of laten leveren.
Hun prijs ligt een stuk lager aangezien ze hun ringen niet bij juweliers verkopen maar enkel in hun eigen verkooppunten.
Je bent zeker nog niet te laat denk ik maar ik zou toch zo snel mogelijk een afspraak maken.

groetjes



Britt
9-8-2008
 Meld misbruik11-4-2008 19:11:37

Hallo,

we zijn vorige week onze ringen gaan bestellen (we trouwen in augustus). Normaal gezien worden deze begin juli thuis geleverd.

De thuislevering heeft ook te maken met de maanden waarin je trouwt zei hij. Ik geloof van mei tem september ofzo dat ze aan huis leveren (gelukkig maar, we hebben er 2.15u heen + 2.15u terug gereden (excl. file). Maar, het was wel de moeite, we zijn tevreden!




Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik12-4-2008 14:38:48

Hallo,

onze trouwringen kochten we elders, maar een verschil in breedte, maakte bij ons wel een verschil in prijs: dat is namelijk meer edelmetaal dat ze dan moeten gebruiken (of minder, natuurlijk). Om je een idee te geven: mijn man (we zijn al getrouwd voor de wet, kerk volgt binnenkort) en ik hebben dezelfde ring, maar zijn ring is 1,5 mm breder dan de mijne, en kostte ca. 30 euro meer daardoor. (Die prijzen lagen vast in een boek, de verkopers beslisten dat niet ter plaatse.)

Groetjes,
Vero



Bedje
24-5-2008
 Meld misbruik13-4-2008 0:18:37

hihi leuk om te zien dat zij een heel eigen topic op deze website hebben :D
Ook wij, uit het 'verre' Limburg hebben bij hun onze ringen besteld. Wij hebben ook een bestaand model laten aanpassen aan onze wensen, hebben ze nog niet in huis, ben dus erg benieuwd wat het gaat worden.
En idd, het prijsverschil ligt aan het feit dat hij zijn eigen smid is: dat hij dus geen bedrijf heeft te runnen, zijn ringen moet verkopen, en er dus nog eens een juwelier is die ook nog winst moet maken ... daar hadden wij die kilometers rijden echt wel voor over!
Ik denk volgende week of de week erop krijgen we bericht ... wij trouwen de 24e mei ... da's niet meer lang he ...

Liefs
Bedje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...