Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie

  11-4-2008 10:16:36
Hallo allemaal,

Ik denk eraan om mijn lingerie te kopen in een gewone lingeriewinkel en niet in een bruidswinkel.
Maar als je een kleed met open rug hebt, hoe weet je dan zeker dat je niets van die beha gaat zien?? Waar letten jullie dan op bij het kiezen?
Want ik heb al zo een soort korset gepast in de bruidswinkel, en dat is totaal anders hé... Maar die cups passen nooit mooi bij mij.

Groetjes

Inge
17-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1039


betsy
6-6-2008
 Meld misbruik11-4-2008 10:26:27

hoi inge,
ikzelf heb mn lingerie gewoon in een lingeriewinkel gehaald,ik draag een gewone heupboxer van seamless en heb een kleefbh genomen omdat ik ook een bustier heb die nogal diep uitgesneden is achteraan. het is net hetzelfde als een gewone bh alleen kleeft hij op mn borsten...geen last van bandjes ,rugstuk...
heb hem al uitgeprobeert en blijft echt wel goed zitten hoor, het enige waar je op moet letten als je hem aanbrengt is dat je huid goed droog moet zijn en zeker geen bodylotion smeren daar waar hij moet ziten anders loop je het risico wel dat hij loskomt! sexy is het niet echt maar kzal hem wel snel uitzwieren alvorens we onze huwelijksnacht inzetten!!!
veel succes!
06-06-2008



Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 11:17:47

Hallo Inge

Ik ben het afgelopen weekend ook al eens gaan rondkijken in de gewone lingerie winkels... Ik doe dit vooral omdat ik liefst heel eenvoudige lingerie heb dus zonder kant enzo. In de bruidswinkel waar ik mijn kleed kocht was het bijna allemaal met kant en voornamelijk wit en huidskleur. Aangezien ik een donker grijs kleed heb, zou ik liever een donker grijze BH hebben. Ik heb er een mooie gezien bij Hunkemoller, maar niet meer in mijn maat. Gelukkig hebben ze een hunkemoller in de meeste steden.

Kimberly
31-05-08



Lien
30-8-2008
 Meld misbruik11-4-2008 12:11:49

Ik heb mijn lingerie ook gekocht in een gewone winkel! Hou je trouwkleed goed in gedachten en vertel aan de verkoopster hoe het eruit ziet: kunnen de bandjes weggestoken worden onder je kleed, kunnen ze eventueel verplaatst worden, kunnen ze in de nek geknoopt worden, ... Hoe laag komt je kleed op je rug? Hoe hoog komt je kleed over je borsten,... Dat zijn de zaken waar je zo'n beetje moet mee rekening houden denk ik.

Groetjes, lien
30/08/08



nancy
24-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 12:41:34

ik heb mijn lingerie ook gekocht in een gewone lingeriewinkel. de verkoopster van het bruidskleed had daar geen problemen mee. Ze heeft me enkele tips gegeven (afhankelijk van je kleed). Best niet te veel kant aan de voorkant, liefst een effen cup vooraan, zodat je niet de indruk hebt dat er oneffenheden te zien zijn door je kleed. Bij kant,kan je soms hebben dat dat door je kleed print. Van mij moest het zijn zonder bandjes, of anders bandjes in de hals. Het best is ook altijd om een kleur te kiezen die nauw aansluit bij je kleed. Ik heb ooit iemand gezien met een wit kleed en een rode beha, iedereen op het feest heeft erover gepraat, het viel heel erg op aan de bandjes.

nog veel succes!!



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 13:58:58

Ik ben ook in een gewone lingeriewinkel geweest, en heb een kleed met blote schouders. Gewoon een bh zonder bandjes gekocht, en met de eerste pas bleek dat geen probleem. Van de winkel voorzien ze ook een lusje in het kleed, zodat je bh bandje zeker niet naar boven kruipt...
Mijn kleed heeft al een soort korset, dus twee leek mij teveel ;).

Groetjes,

Tania



katrien
8-11-2008
 Meld misbruik11-4-2008 21:42:14

Ik moet mijn lingerie meenemen bij de eerste pasbeurt. Zij zouden evt de BH vastnaaien in het kleed, zodat die niet naar boven schuift



els
28-6-2008
 Meld misbruik12-4-2008 14:07:39

Ik heb vandeweek bij C&A een bh gekocht, effe wit, met bandjes waar je alle kanten mee op kunt... weglaten, kruisen, ronde de nek, en zo laag inde rug kruisen...
9,50 euro! ik heb die al meegenomen, dan heb ik toch zéker een die past ( ik ben al overal verschillende gaan passen). das een zorg minder. Ondertussen kijk ik nog rond of ik een sexier exemplaar vind, of anders iets voor de huwelijksnacht, dan moet je niet letten op het model voor het trouwkleed...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...