Terug naar overzicht
Hey!Wij zijn van plan om zowel onze gasten van namiddag (buren & collega's) hetzelfde te geven qua bedanking als onze avondgasten (familie & vrienden)... Hebben er wel nog geen idee van wat het exact zal worden. Een tijdje geleden hebben we het proefpakket van 'ons geluk' ontvangen en ook zijn we al eens gaan kijken bij 'de kaarskesprocessie' in Lummen... Maar als je al die prijzen vergelijkt, dan kan je het best eens overwegen om zelf iets creatief te maken...(dus ook bij Ava ben ik al eens gaan piepen)Veel succes ermee!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hallo,Wij waren niet van plan om de gasten van de receptie iets te geven, enkel de avondgasten. Ik heb ook al eens gesurfd op het net naar leuke bedankjes, maar vind ze ook redelijk prijzig dus gaan we ook voor een creatief idee. Ik dacht aan een metalen doosje (in de Ikea heb je er die ook een magneet zijn) met snoepjes erin. Een leuk strikje errond en een kaartje met Dank je wel en klaar is kees. Als ik naar mezelf kijk, doe ik niet zo heel veel met bedankjes, vaak belanden ze achteraan in een kast en na een tijdje in de vuilbak. Zonde dus om er zo veel geld aan te geven.Grtjes,An
Hey,Ook wij geven er enkel eentje aan de avondgasten.Groetjes,Laurie
Hallo,Mij lijkt het wel logisch dat je de mensen van de receptie ook een bedanking geeft. Uiteindelijk geven zij toch ook een kado... als ik naar een receptie ga en een kado geef, vind ik het ook wel leuk om nog een bedanking te krijgen (hoeft niet duur te zijn é)Wij hadden zakjes snoep gemaakt met daaraan een fotootje van onszelf als we klein waren. Hebben alles zelf gemaakt en dat kwam uiteindelijk helemaal niet zo duur uit.GroetjesCaroline
Hallo,Wij hebben ook net onze bedankjes gaan kopen bij Ikea. Wij trouwen in oktober en hebben als hoofdkleur bruin gekozen. Iedereen krijgt een glazen kaarshoudertje mee met een stompkaarsje in. We hebben de kleuren wit, lichtbruin en donkerbruin. Deze worden dan in een mooie houten bak geplaatst die we gaan schilderen. Groetjes,