Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dadelijk op huwelijksreis

  21-3-2005 13:08:10
hoi, wij trouwen op 30 september en vertrekken die nacht (op het avondfeest dus) rond 5 uur naar de luchthaven. Hoe zit het dan met de cadeau's wegbrengen, bedankjes geven enz.? Wie heeft hier ervaring mee want ik heb het gevoel dat ik alles daar in de steek laat...

Leen
30-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 671


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik21-3-2005 13:32:46

Wat je natuurlijk kan doen, is het avondfeest stopzetten om 3u of 4u. Dan kan je door de DJ laten aankondigen dat jullie op reis vertrekken en graag het feest zouden willen beëindigen.
Wij gaan dat sowieso doen en vertrekken niet direct op reis. Tegen 3u heb je het beste van het feest toch wel gehad... En ik kan me voorstellen dat je dan wel echt doodmoe bent van zo'n zware dag en snakt naar je huwelijksnacht.



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik21-3-2005 14:18:03

hoi leen,

je kan ook op de goeie wil van je ouders/familie rekenen? het is toch JULLIE dag, dus niemand zal dat zo ervaren alsof je hen in de steek laat hoor! wij vertrekken waarschijnlijk pas de dag nadien, maar anders zou ik aan mijn ouders vragen om de cadeautjes tijdelijk bij hen te laten.
een nieuwsgierige vraag misschien, maar waar gaan jullie op reis? wij trouwen 16.09 en we hebben onze bestemming nog niet gekozen.

groetjes!
gaelle



Leen
30-9-2005
 Meld misbruik21-3-2005 23:41:04

wij vertrekken naar het exotische Bali... (indonesië) palmbomen, witte zandstranden, massages... echt pure romantiek. Veel succes met jullie zoektocht!



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik22-3-2005 15:59:27

Hey Leen,

Wij trouwen ook op 30 september. Je bent de eerste bruid die ik tegenkom die op dezelfde dag als wij trouwen.
Hebben nog niet onze huwelijksreis vastgelegd, maar onze voorkeur gaat uit naar Egypte. Waar men toekomstige man mij ook ten huwelijk vroeg.
Waar trouwen jullie ergens?



Leen
30-9-2005
 Meld misbruik22-3-2005 21:49:19

hei sonja,
ja jij bent ook de eerste die ik tegenkom!De meesten trouwen in de grote vakantie blijkbaar. Wij trouwen in Nieuwerkerken (bij St-Truiden) waar ik ben opgegroeid. Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums