Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders

10-4-2008 21:38:38
Hey,

Wij denken eraan om onze ouders een cadeaubon ofzo te geven als bedanking.
Wij zouden hen graag iets geven in de aard van een verwenweekend, welness of een citytripje ofzo.
De Bongo bonnen kennen we al, maar kennen jullie nog anderen ideeen voor een geschenk in deze aard?
En iemand al ervaring met die Bongo bonnen of iets anders?

groetjes

kim
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 373

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 7:53:42

wij geven regelmatig bongo bonnen. Mensen zijn daar altijd enthousiast over.
is ook altijd correct in uitvoering. Behalve dat sommige hotels blijkbaar NOOIT plaats hebben.
Je kan eventueel een bon van een reisbureau geven, dan laat je de keuze wel iets groter.
ofwel een bon van een welnesscenter. Maar niet iedereen is daar even blij mee.

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 8:35:42

ieder hotel of welness-centrum of reisbureau heeft cadeaubonnen. Je kan zelf een leuk hotelletje uitzoeken voor hun en dan een cadeaubon vragen. Of misschien hebben de toeristische diensten van een stad (bvb Brugge, Oostende, ...) ook wel cadeaubonnen voor de hotels op hun grondgebied... je kan natuurlijk ook een bon van Vlaanderen Vakantieland kopen...

veel succes

groetjes
Carine
17mei2008

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik11-4-2008 9:42:55

Hey Kim,

er bestaan nog andere bonnen:
goldenmoments
superideebox
vivaboxes
cadeaubox.com

Even googlen, en je vindt hun websites wel.
Heb hier wel nog nooit zelf een bon van besteld of gekregen, dus of de "dienst-na-verkoop" in orde is kan ik niet zeggen.

Groetjes,
Caroline

Lien
30-8-2008
 Meld misbruik11-4-2008 12:17:32

Wij hebben goed ervaringen met BONGO maar ook met Vlaanderen Vakantieland, hier heb je veel meer keuze.
Veel succes!

Lien
30/08/08

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik11-4-2008 15:37:30

Ik ken de eigenaars van Cadeaubox. 100% te vertrouwen en altijd in orde. Heb met hen al wellness, gastronomie, weekendje aan zee... gedaan.

Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...