Terug naar overzicht
Dat klein zakdoekje wat je zegt is een héél goed idee,je kan dat wel kwijt hoor,met een héél klein speldje aan in binnenvoering van rok vb.Iets geleend heb ik het volgende,ik de haarclipsen van mijn beste vriendin/getuige gebruiken van haar trouw.Succes sarah
hallo,je kan lingerie kopen met een blauw accentje en bijv. een juweel lenen van een vriendin, zus, ... Suc6,Liesbeth
Hey Joke,mijn vriendin had vorig jaar een lichtblauwe kanten kousenband aan op haar trouwdag! Vind ik ook wel een leuk idee. En volgend jaar ga ik die gebruiken, zo heb ik ineens iets blauw en iets geleend! Wat zijn we toch bijgelovig he!Groetjes en nog veel succes!Ilse
Hallo bruidjes,Vergeet niet dat je 4 aparte dingen moet lenen. Dus niet een geleende, blauwe zakdoek. Je moet dan én een blauwe zakdoek en nog iets geleend hebben.Grtjes,An
Ik heb al gehoord dat er inderdaad een blauw juweeltje aan de kous of jurk (aan de binnenkant) gedaan wordt, voor de gelovigen onder ons is dat zo'n dingetje van maria (zou geluk brengen), maar je kan ook natuurlijk een mooi bloemetje of gewoon steentje nemen. Lenen: als dit juweeltje zelf koop kan je een veiligheidsspeld (of hoe noemt dat) lenen van je moeder ;-)groetjesCarine 17mei2008
Hey,allemaal al héél hard bedankt voor de leuke tips! En ook bedankt, An, 'k wist niet dat het zo echt apart moest. bijna fout gedaan... :) Jullie ook nog veel succes bij alles! Joke
Dag Joke,bij mij wordt in de binnenkant van mijn jurk de initialen van mij en mijn (toekomstige) man in het blauw genaaid. Zo heb je iets blauws en toch iets speciaals en intiems, enkel voor jou en je nieuwbakken echtgenoot.Groetjes,Ilse08/08/08