Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

something blue, something borrowed

10-4-2008 17:42:47
Hey,

Voor de bruidjes die het op z'n amerikaans doen; ik weet niet goed wat voor iets blauws en geleend ik kan nemen. Heb zo een blauwe kousenband gepast maar k vind het maar niks en dan ga ik toch maar heel de dag krabben. Verder heb ik ook alles van juwelen en schoenen. ik dacht een stomme blauwe zakdoek van iemand, maar ja, kan dat toch nergens kwijt.
Jullie nog ideetjes?

Iets nieuws is mijn kleed uiteraard en iets oud is een familie - erfstuk armband met rode robijntjes. Echt knap!

Bedankt!
Joke
12/07/2008

JOKE
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 408

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-4-2008 17:52:37

Dat klein zakdoekje wat je zegt is een héél goed idee,je kan dat wel kwijt hoor,met een héél klein speldje aan in binnenvoering van rok vb.
Iets geleend heb ik het volgende,ik de haarclipsen van mijn beste vriendin/getuige gebruiken van haar trouw.

Succes sarah

Liesbeth

Meld misbruik10-4-2008 18:29:43

hallo,

je kan lingerie kopen met een blauw accentje en bijv. een juweel lenen van een vriendin, zus, ...

Suc6,

Liesbeth

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik10-4-2008 21:10:39

Hey Joke,

mijn vriendin had vorig jaar een lichtblauwe kanten kousenband aan op haar trouwdag! Vind ik ook wel een leuk idee. En volgend jaar ga ik die gebruiken, zo heb ik ineens iets blauw en iets geleend! Wat zijn we toch bijgelovig he!

Groetjes en nog veel succes!

Ilse

An
28-6-2008
 Meld misbruik10-4-2008 21:34:50

Hallo bruidjes,

Vergeet niet dat je 4 aparte dingen moet lenen. Dus niet een geleende, blauwe zakdoek. Je moet dan én een blauwe zakdoek en nog iets geleend hebben.

Grtjes,
An

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 8:43:21

Ik heb al gehoord dat er inderdaad een blauw juweeltje aan de kous of jurk (aan de binnenkant) gedaan wordt, voor de gelovigen onder ons is dat zo'n dingetje van maria (zou geluk brengen), maar je kan ook natuurlijk een mooi bloemetje of gewoon steentje nemen. Lenen: als dit juweeltje zelf koop kan je een veiligheidsspeld (of hoe noemt dat) lenen van je moeder ;-)

groetjes

Carine
17mei2008

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik11-4-2008 16:31:27

Hey,
allemaal al héél hard bedankt voor de leuke tips! En ook bedankt, An, 'k wist niet dat het zo echt apart moest. bijna fout gedaan... :)

Jullie ook nog veel succes bij alles!

Joke

Ilse
8-8-2008
 Meld misbruik12-4-2008 19:02:51

Dag Joke,

bij mij wordt in de binnenkant van mijn jurk de initialen van mij en mijn (toekomstige) man in het blauw genaaid. Zo heb je iets blauws en toch iets speciaals en intiems, enkel voor jou en je nieuwbakken echtgenoot.

Groetjes,

Ilse
08/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...