Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie fabriekspand antwerpen /mechelen

  10-4-2008 16:13:28
hallo bruidjes

wij zijn op zoek nr een locatie voor ons huwelijk op 09/05/09. Probleem echter er zijn vele klassieke zalen maar weinig van die fabriekspanden of industriele zalen waar onze voorkeur naar uitgaat (toch niet regio antwerpen/mechelen en omstreken)...heb al gelezen over het fabriekspand in roeselaere en eskimo fabriek in gent, echt super tof, maar weet er iemand in bovenvermelde regio zo een gelijkaardig iets
alvast bedankt groetjes Freia (mechelen)

Freia
1-1-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1585


Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik10-4-2008 16:39:53

Ik heb ooit eens een advertentie in een huwelijksmagazine gezien voor een zaal aan de haven van Antwerpen die wat in die stijl was, maar meer informatie heb ik daar niet over.
Groetjes,
Daphne



Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik10-4-2008 16:55:07

Ik heb die locatie aan de haven van Antwerpen ondertussen eens opgezocht. Het heet Barcelona Meeting en het betreft een oude depot. Op de foto's was het vooral het terras dat indruk op mij heeft gemaakt.
Groetjes,
Daphne



Freia
1-1-2009
 Meld misbruik10-4-2008 16:58:30

hey Daphne

zijn hier eens voor gaan horen, mooie locatie...zaal valt mee mits inkleding...maar iets boven ons budget, denk dat we er met 10.000 euro niet kwamen en we willen ook graag nog wat live entertainment dus daarmee te duur spijtig genoeg
maar toch bedankt hoor!
groetjes Freia



lindsey
1-5-2009
 Meld misbruik10-4-2008 17:14:45

Ik heb van een vriendin van mij die eventmanager is deze tip gehad : studioimperial. (www.studioimperial.be )

Het is een gloednieuwe eventlocatie met een grote tuin aan, maar binnen is het ingericht als een tv studio, dus behoorlijk strak en industrieel.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Lindsey



Freia
1-1-2009
 Meld misbruik11-4-2008 9:09:48

mooie tip Lindsey, thanks
ik ga eens horen! :))
idd stijl die ik bedoel, die loft is de max



eva
26-10-2008
 Meld misbruik11-4-2008 10:46:52

Dit is ook het type zaal waar ik op zoek naar ben. Alleen zijn die meestal nogal duur om te huren. Heeft iemand ervaring met studioimperial of weet iemand de prijs?

groetjes,
eva



Freia
1-1-2009
 Meld misbruik11-4-2008 10:52:06

hi Eva

heb even inlichtingen gevraagd maar wacht nog op reaktie
om je een idee te geven : industria in a'pen kost rond de 4000 euro om te huren (zonder catering uiteraard en btw)
gisteren nog prijs gevraagd voor zo een pand in gent en was ook rond de 3500 (zonder meubilair :))
ben eens benieuwd nr deze als je het al kan huren , want aan hun site te zien zijn ze meer gericht op de bedrijfswereld
let's hope
groetjes!



eva
26-10-2008
 Meld misbruik11-4-2008 11:25:16

Hey Freia!

bedankt voor die prijzen! Dat is toch helemaal niet te betalen voor een trouwfeest?!?! Want er komt nog de huur van tafels, stoelen en al de rest bij!
Ik ben heel benieuwd wat het studioimperial gaat zijn...
Hoe komt het trouwens dat dit soort zalen zo duur is?
Tenzij dit echt een uitzondering blijkt, vrees ik dat ons feest wel in een klassiekere zaal zal moeten. :-(
Veel succes met jullie feest!

groetjes,
eva



Freia
1-1-2009
 Meld misbruik11-4-2008 11:36:35

hi Eva

tja, denk exclusiviteit, ze verhuren ook vaak aan bedrijven en die kn dat wel neertellen en stuk terugtrekken. I know, kunnen wij ook niet betalen, vooral omdat het nog niet ingekleed is, je nog geen eten of drank hebt, dj, licht en noem maar op
en toch wil ik niet in een klassieke zaal trouwen :)) Hoop nog altijd dat ik iets vind , mag voor mij sober zijn, maar wel zoiets industrieel. Diegene die ik opnoem zijn uiteraard ook heel populair en gekend....wanneer trouwen jullie? als ik iets betaalbaar vind zal ik het je laten weten, je mag altijd je email nalaten
c(ultuurfabriek ronse ook mooi, maar allemaal zooo uit de richting)
groetjes



eva
26-10-2008
 Meld misbruik11-4-2008 13:11:55

Wij trouwen op 22/11/2008. We hebben al een zaal vastgelegd, omdat we echt wel die dag willen trouwen en de tijd toch een beetje begon te dringen. Het is niet echt een fabriekspand, maar wel een witte, rechthoekige zaal met grijze vloer en voor de rest niets. En wat vooral belangrijk is: niet duur! :-)
Maar het heeft ook wel wat nadelen. Vandaar hou ik toch nog even mijn ogen open als er iets beter moest komen. Dus je mag zeker iets doorsturen als je het tegen komt! (eva_bauwens@yahoo.com)
Trouwens, ik weet niet of Sint-Niklaas te ver is voor jou, maar daar heb je de Rollierzolder. Geen fabriekspand, maar de zolder van een oude school. En het is misschien toch wel de stijl die je wil. Hier staat meer info: http://www.nvdepoortere.be , doorklikken naar immo. Ik ben er langs geweest en heb meer foto's moest je die willen.

groetjes,
eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info