Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten laten niets weten.

  10-4-2008 13:28:08
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje voor degene die de uitnodigingen al verstuurd hebben. Laten jullie gasten ook niets van hun horen? Bij ons moeten ze voor 12 april laten weten als ze komen of niet. Nu 2 dagen ervoor hebben we nog niet 1/3 die iets laten horen heeft. Ze hebben de uitnodigingen 4 weken geleden gekregen. Is dit normaal of moet ik mij zorgen beginnen maken? Ik weet het niet meer. Graag even jullie mening.

Ann
10 mei 2008

Ann
10-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1135


Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik10-4-2008 13:40:32


Onze deadline viel enkele dagen geleden.

Van diegenen die de suite vormen hebben we niets vernomen, zij gaan er van uit dat ze wij weten dat ze die dag sowieso komen.

Van de andere genodigden zijn er enkelen die onmiddellijk gereageerd hebben en het overgrote deel heeft ons overwittigd rond de periode van de deadline, dus ook nog erna. Nu moeten we zelf nog een 3tal mensen opbellen om antwoord te krijgen.
Volgens mij mag je je de komende dagen aan een stortvloed van telefoontjes verwachten.
( Vroeger antwoordde ik zelf ook altijd één van de laatste dagen :-))



San
12-4-2008
 Meld misbruik10-4-2008 14:04:25

Bij ons was dit ook zo. Ik heb mij daar ook zorgen om gemaakt. De laatste dagen zijn bij ons de bevestigingen en aanulaties binnen gekomen (gasten moesten altijd iets laten weten bij ons). Ik heb er maar een 3-tal moeten bellen om te vragen of ze erbij gaan zijn of niet.

Sandra
12/04/2008



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 15:24:10

wij zijn eigenlijk wat te laat geweest.. bij ons zijn ze net de deur uit en we trouwen 17 mei

ik zou het ook graag weten! dus ik vraag het eigenlijk bijna aan iedereen.. we doen een klein feest dus dat valt mee



J
19-4-2008
 Meld misbruik10-4-2008 15:56:23

Sommige mensen zijn inderdaad wat later. Een week na de deadline zijn wij beginnen rondmailen en -bellen. Wij hebben er toch een tiental zeker moeten opbellen om te vragen. Maar eens de deadline overschreden, mag je bellen, he, de meesten reageerden ook van : oh, sorry de datum uit het oog verloren, goed dat je even belt... Dus: gaan voor die volledige lijst (maar wel wachten tot na de vooropgestelde datum ;-) )



Natacha B

 Meld misbruik10-4-2008 17:36:56

Wij hebben onze uitnodigingen verstuurd op 4 april en we trouwen op 16 mei.

We hebben al reacties gekregen via mail en op het werk. Niet iedereen zegt meteen ja of nee hé. Nu, ik hoop dat binnen de week de meesten nog eens bevestigen of niet. Want op t werk zijn er eigenlijk weinig die zeggen of ze nu wel of niet komen. Ik heb ze tijd gegeven tot 20 april en dan ga ik eens zelf rondvragen.



s
1-6-2007
 Meld misbruik10-4-2008 20:04:07

Bij ons kwamen er ook nog veel reacties de laatste week binnen.
Voor degene die niets hadden laten weten hadden we geen eten besteld. En zo kwamen er idd een paar op dagen. Omdat we Walking dinner hadden viel dat niet op.



An
28-6-2008
 Meld misbruik10-4-2008 21:47:04

Hallo,

Wij moeten onze uitnodigingen nog versturen, maar als ik naar mezelf kijk ... ik laat ook altijd op het laatste moment iets weten.

Grtjes
An



Laurie

 Meld misbruik11-4-2008 7:03:38

Hey Ann,

Wij trouwen ook op 10 mei en de genodigden moeten verwittigen tegen 15 april. Ik denk dat we nog niet de helft binnen hebben! Ik erger mij er wel een beetje aan ;-)

Groetjes,

Laurie



Rik

 Meld misbruik11-4-2008 8:57:10

Wij hebben ieder een persoonlijk bezoek gebracht. Ze waren allen aanwezig op het feest.
Ondanks dat het "jullie feest" is, valt of staat het feest door de 'gasten'. Mensen denken meestal in termen van zichzelf. Ze moeten zich vrij maken, ze moeten 'geld uitgeven'...Daarom is het belangrijk uw feest te promoten naar hen toe, laat hen weten dat ze er vertroeteld zullen worden, en er voor te zorgen dat jullie relaties goed onderbouwd zijn.

grt discovideo



Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik11-4-2008 12:38:54

Dag Ann,
Wij trouwen op 17 mei 08 en hadden onze uitnodigingen op valentijn (leuk hé hihi)persoonlijk gaan afgeven of bussen. (Ik heb dus nog een etentje te goed?!) Ze moesten voor 20 april verwittigen en de eerste weken ging alles goed .. 1/3 had al iets laten weten. Maar dan zeker een maand niemand gehoord en deze week was het weer de zoete inval! Ik heb nu net de laatste drie mensen opgebeld om even te bevestigen en het avondfeest is rond .. Voor de receptie heb dan nog net iets meer werk .. De mensen hebben het druk en denken er vaak niet aan om iets te laten weten of gaan er ook vaak van uit dat jij wel weet dat zij komen!!
Nog veel succes, komt wel inorde!
Groetjes, Patsy 17/05/08
debelder-franssen@telenet.be



Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik11-4-2008 15:01:54

Niet te snel panikeren. Bij ons was de deadline 1 april en we zijn nu tien dagen later en er zijn nog mensen die bellen of iets laten weten. Veel mensen leggen zo'n uitnodiging opzij en vergeten dan uiteindelijk te bevestigen. Na dit weekend ga ik zelf mensen beginnen opbellen, dat zullen een tiental telefoons zijn. Op 470 genodigden valt dat wel mee denk ik!
Nog even geduld zou ik zeggen.



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik11-4-2008 17:08:22

Hey, wij versturen onze uitnodigingen begin mei en laten dan de tijd tot 15 juni om te antwoorden. Ik leg ook een gastenlijst bij mijn ouders en schoonouders, zodat ook zij kunnen aanduiden wie ze al gehoord hebben en wie reeds bevestigd heeft. De mensen die tegen 15 juni nog niks hebben laten weten, bellen we persoonlijk op. 'k Heb daarvoor al tijd voorzien de rest van die week. Ik begrijp dat men soms een uitnodiging langs de kant legt en vergeet te reageren, maar ik denk dat de genodigden ook moeten begrijpen dat wij bijvoorbeeld het aantal op tijd moeten weten voor de feestzaal, of voor de tafelschikking..



Lieve
25-4-2008
 Meld misbruik12-4-2008 16:20:40

Hey An,

Ook bij ons vielen de reacties ofwel de eerste week na ontvangst van de uitnodigingen ofwel de laatste week voor de deadline. Ik heb er ook over gêpiekerd, maar uiteindelijk hoor je de meeste wel (op een3-tal uitzonderingen of zo na...)

Als het familie betreft gaan die er meestal wel van uit dat je weet dat ze zullen komen. Indien je twijfelt gewoon nog een opbellen of mailen...

Succes,

Lieve
25/04/2008 !!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...