Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer cadeautjes geven/openingsdans

10-4-2008 13:22:27
Hallo allemaal,
Vraagje ... wij hebben cadeautjes gekocht voor getuigen,ouders etc. Wanneer geven jullie dit af? Na het eten? En in plain publique of discreet?
Wanneer plannen jullie je openingsdans? Eten - dans - dessert of eten - dessert - dans ?
Groetjes - Nadine

Nadine

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 413

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 13:57:48

Met de vraag voor de cadeautjes kan ik niet helpen, hier heb ik nog niet over nagedacht omdat wij dit niet doen. Maar ik zou het tussen de hoofdmaaltijd en het dessert doen.
Maar de opneingsdans doe je best na het dessert, anders moet men weer aan tafel gaan na de dans. En dat zorgt voor een feest dat minder vlug op gang komt vrees ik.

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik10-4-2008 14:33:20

Hey,

onze planning ziet er als volgt uit
14.00: lunch (diner)
17.30: receptie
20.00: buffet
22.30: dans

Wij zijn plan 's middags aan tafel met de familie de cadeaus uit te delen.

Debbie

Ellen
12-4-2008
 Meld misbruik10-4-2008 14:40:47

Heyla

Wij geven de cadeautjes af voordat wij beginnen met het eten. Wij geven dit publiek af omdat iedereen mag weten dat ik deze mensen heel dankbaar ben om mee te helpen aan het prachtig maken van onze dag en omdat onze ouders zo achter ons staan.

De openingsdans doen wij direct na het dessert, omdat ze dan ineens verder kunnen dansen. Anders moet je ze nadien terug in gang krijgen om te dansen.

Groetjes
Ellen
Overmorgen is het zover!

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik10-4-2008 16:05:25

cadeautjes weten we nog niet goed, maar openingsdans doen we tussen hoofdgerecht en dessert. Hebben dit vorig jaar voor de eerste keer zo meegemaakt op huwelijk van vrienden en vonden het zo super at wij het ook zo gaan doen. Na het afruimen van het hoofdgerecht, brachten ze voor diegene die wilden een kopje koffe. De openingsdans werd gedaan en dan werd er al ongeveer een uurtje goed gefeest. Daarna kwamen ze met groot 'lawaai' het dessertbuffet brengen. Dat was ideaal: het eten was al weer goe gezakt van het dansen en het was het perfecte moment om terug eventjes op adem te komen. Tijdens het buffet bleef muziek spelen, na het buffet was iedereen wat uitgerust en barstte het feest weer los. Denk wel dat de DJ er ook veel aan doet.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-4-2008 17:32:23

Bij ons gebeurt afgeven van cadeautjes net voor het eten.
De openingsdans is na het eten,dan kan dat wa "zakken" voor het dessert,ee de beentjes strekken hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...