Terug naar overzicht
Met de vraag voor de cadeautjes kan ik niet helpen, hier heb ik nog niet over nagedacht omdat wij dit niet doen. Maar ik zou het tussen de hoofdmaaltijd en het dessert doen.Maar de opneingsdans doe je best na het dessert, anders moet men weer aan tafel gaan na de dans. En dat zorgt voor een feest dat minder vlug op gang komt vrees ik.
Hey,onze planning ziet er als volgt uit14.00: lunch (diner)17.30: receptie20.00: buffet22.30: dansWij zijn plan 's middags aan tafel met de familie de cadeaus uit te delen.Debbie
HeylaWij geven de cadeautjes af voordat wij beginnen met het eten. Wij geven dit publiek af omdat iedereen mag weten dat ik deze mensen heel dankbaar ben om mee te helpen aan het prachtig maken van onze dag en omdat onze ouders zo achter ons staan.De openingsdans doen wij direct na het dessert, omdat ze dan ineens verder kunnen dansen. Anders moet je ze nadien terug in gang krijgen om te dansen.GroetjesEllenOvermorgen is het zover!
cadeautjes weten we nog niet goed, maar openingsdans doen we tussen hoofdgerecht en dessert. Hebben dit vorig jaar voor de eerste keer zo meegemaakt op huwelijk van vrienden en vonden het zo super at wij het ook zo gaan doen. Na het afruimen van het hoofdgerecht, brachten ze voor diegene die wilden een kopje koffe. De openingsdans werd gedaan en dan werd er al ongeveer een uurtje goed gefeest. Daarna kwamen ze met groot 'lawaai' het dessertbuffet brengen. Dat was ideaal: het eten was al weer goe gezakt van het dansen en het was het perfecte moment om terug eventjes op adem te komen. Tijdens het buffet bleef muziek spelen, na het buffet was iedereen wat uitgerust en barstte het feest weer los. Denk wel dat de DJ er ook veel aan doet.
Bij ons gebeurt afgeven van cadeautjes net voor het eten.De openingsdans is na het eten,dan kan dat wa "zakken" voor het dessert,ee de beentjes strekken hé