Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

10-4-2008 13:05:19
hallo,

We hebben bijna alles al geregeld voor ons huwelijk. we twijfelen enkel nog wat we gaan doen met de bedankjes voor de gasten.
We twijfelen of we op het feest zelf een kleinigheidje gaan geven of dat we achteraf een foto opsturen?
Wat doen jullie?

groetjes
evelien
29/08/2008

evelien
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 561

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik10-4-2008 13:11:05

Hey,

Wij geven de avond zelf nog een foto als bedanking en een klein bedankingske dat wordt gebruikt om de mensen hun tafel aan te wijzen.
De foto-bedanking op de avond zelf geven, is iets duurder qua prijs voor maken, maar je spaart wel de postzegels uit, dus komt het qua prijs op hetzelfde neer. Je bespaart je wel de moeite achteraf.

Groetjes, Katrien

Ellen
12-4-2008
 Meld misbruik10-4-2008 14:42:58

Heyla

Wij sturen achteraf gewoon een foto op met bedankt (of geven die af).

Groetjes
Ellen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 15:34:47

wij krijgen van de fotograaf bedankfoto's gratis, maar gaan vragen of hij die wil wisselen tegen iets anders

ik denk dat 3/4 van de mensen dat 1 week op de kast zetten en dan het weggooien.

alleen echte vrienden en naaste familie houden dat bij denk ik

wij geven een doosje pralines en dit kwam op 2.5 euro per doosje

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 16:44:43

Wij geven op ons feest ook een doosje dat ik vul met 4 pralines. Het kwam best goedkoop uit ten opzichte van een foto. De foto koste bij ons bijna 2,5 Euro en het doosje met pralines kwam nog niet op 1,60 Euro. Ik vind dat de mensen hier meer aan hebben dan een foto.

Ann
10 mei 2008

Natacha B

Meld misbruik10-4-2008 17:40:44

Wij twijfelen ook en het zal beiden worden normaal gezien ;)

We hebben in Ava verpakkingskes, lint en kleine kaartjes gehaald en in Wibra zakjes vruchenhartjes. Helemaal niet duur en toch een leuk souveniertje (dat bij velen in de vuilnisbak verdwijnt maar soit).

Achteraf sturen we een foto op met een bedankttekstje. Maar die laten we via internet ofzo afmaken (digitaal) en dat kost echt niet veel.

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik10-4-2008 17:43:58

Hey,

aangezien mijn schoonbroer de foto's maakt, sturen we de foto als bedanking op(het is alleen familie en goede vrienden die komen). Op de dag zelf hadden we iets origineels gedacht. Aangezien ik een Nederlandse ben en mijn aanstaande Belg. Gaat mijn zus voor kleine klompjes kijken(eventueel als sleutelhanger) en die gaat zij schilderen(ben ik geen held in) in de Belgische vlag. Vond het zo gepast en grappig..

Groetjes

Kimberley
12/09/2008

Nancy
10-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 19:18:33

Hallo

Wij gaan waarschijnlijk op de dag zelf ook een pralinedoosje bij elke gast op tafel leggen. Meer als de helft van onze genodigden komt uit het buitenland dus dat is dan altijd leuk om een belgische specialiteit te geven. Achteraf gaan we hen waarschijnlijk een DVD sturen met de opnames van ons huwelijk.

Aan Ann en Sarah,

Waar hebben jullie die pralinedoosjes besteld? en zijn die speciaal verpakt of zijn het standaard doosjes?

Groetjes
Nancy
10 mei 2008

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 21:05:09

Aan Nancy,

Ik heb gewoon doosje gekocht in een winkel ATITA of in eender welke winkel voor suikerbonen in te doen. Ik tel hoeveel bedankjes ik nodig heb en haal dan zoveel kilo pralines en vul de doosjes zelf. Het komt veel beterkoop uit dan ze in een praline winkel te kopen. Het voordeel is ik heb een doosje dat ik graag zie met een mooi touwtje errond.

Groetjes,
Ann
10 mei 2008

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik10-4-2008 21:28:39

Wij hebben zelf iets origineels "uitgevonden" als bedanking. Onze menu's zijn zelfgemaakt met foto's van ons en achteraan staat dan de foto van de genodigde met een mooi boeketje bloemen en dan een dankwoordje. Was wel wat werk om dit te maken voor iedereen, maar het resultaat is mooi. Ik denk dat ze verrast gaan zijn.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 21:42:09

bij leonidas hebben ze diverse kleine doosjes.
je kan ze zien op de site www.leonidas.be
ik betaal 2,5 euro voor zo'n langwerpig plastieken doosje met daarin 5 pralines

je kan het idd ook goedkoper vinden door het zelf te maken. maar ze doen het in een mooi doosje, met lintje in kleur die je wilt en je krijgt er ook nog een mand bij. Ik had eigenlijk geen zin of tijd om dat zelf allemaal nog te doen.

Laurie

Meld misbruik11-4-2008 7:07:35

Hey,

Wij doen de beide.
Op het feest geven we een doorschijnend balletje met hartjes in, een strikje aan en een kaartje.

Achteraf gaan we dan ook nog een fotokaartje opsturen.

Groetjes,

Laurie

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik11-4-2008 17:00:17

Hey

Ik heb er zelfs nog niet bij nagedacht van nog iets te geven op 't feest zelf... 'k Denk dat we gewoon achteraf een bedankingskaartje (met foto) gaan opsturen.
Die dingetjes die je geeft op 't feest zelf, gaan (naar mijn ervaringen) meestal niet zo lang mee...

kim
26-4-2008
 Meld misbruik13-4-2008 11:21:50

Hallo,

Wij geven de mannen een VEDETT-flesje met onze eigen foto op (dit kan je laten doen). En de vrouwen krijgen een mooie witte ross met een kaartje aan.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...