Terug naar overzicht
Hey Tineke, Wat verschrikkelijk allemaal ! Ik leef zeker met je mee. Tony is begin dit jaar ook geopereerd aan de schouder. En zal genezen zijn tegen onze trouw (revalidatie tussen 4 à 6 maanden.) En dat vond ik al erg, laat staan...Kop op meiske, komt allemaal vast wel goed. Schakel desnoods hulp in van familie en vrienden. Maar durf te vragen...Ik heb een hele goede kapster aan huis, Myriam heet ze en is van regio Antwerpen. Bel haar gerust een keertje op: 0484/42.41.79 zeg gerust dat je door mij gestuurd bent. Ik wens jullie veel moed en succes toe!Dikke knufs,Vi en Tony07/06/08
Hey Tineke,Ik begrijp je volledig en leef echt met je mee.Mijn vriend heeft een ski ongeval gehad op 21 januari heeft hij tibia bot gebroken en zijn kuitbeen. Ze hebben hem daarvoor moeten opereren in frankrijk en een ijzeren staaf in de been moeten kloppen, ze hebben hem dan na een dike week overgevlogen naar belgië.Toen bleek dat het been nogal zwaar gebroken was.Eenmaal in België zijn direct aan revalidatie en kiné begonnen 4 tot 5 x per week,Mijn verloofde werkt in de bouw en zit nog steeds thuis en zijn been is nog zoals het moet.Ik vind het allemaal zeer vermoeiend de eerste weken sliep hij beneden in een bed en moest ik vanalles doen om hem te helpen en dan nog iedere avond naar de kinéDat vraagt allemaal veel energie nu eindelijk begint hij zelf meer rond te lopen in huis en kan hij weer wat mee helpen.Ik zou het ook niet zien zitten. Ook bij ons zijn dingen i het water gevallen we gingen dansles nemen das ook afgelast,En nu als hij 3 uren dat been naar benden heeft laten hangen wordt het moe en dik soms lijkt het erop dat het nooit meer hetzelfde wordt.Ze zeggen dat alles inorde komt maar het vraagt tijd. Ik zit ook met veel dingen in voor de trouw betreffende de gezondheid van mijn vriend.Ik begrijp je volledigIk wens jullie beiden veel sterkte toePraat veel met elkaar zodat je elkaar goed begrijpt en laat andere maar zeggenJullie beslissen zelf wat er belangrijk is.heel veel groetjes Eline05/09/2008
Dag meisjes,Bedankt voor jullie reacties!Ik wens jullie verloofdes ook heel veel beterschap toe!!!Groetjes, Tineke14/08/08