Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

10-4-2008 10:36:34
Ben de laatste tijd weer enorm aan het stressen vanwege onzen trouw...ik wil alles al zoveel mogelijk geregeld hebben, maar nu zijn er zovele dingen gebeurd de laatste weken dat ik het allemaal ff nie meer aankan. Mijn vriend heeft een heel zwaar snowboard ongeluk gehad en heeft constante verzorging nodig. Dat op zich is al heel erg, hij moet genezen en maanden revalideren en ik heb heel erg met hem te doen. Maar stiekem zit ik dan ook in mn hoofd te piekeren over zijn pak en onze ringen, want die hebben we nog niet... en hij kun nu niets passen (gebroken, schouder, gebroken ribben, gebroken pols...)... en ik ben bang dat als we moeten wachten tot hij volledig genezen is over een maand of 2, dat we dan geen mooi pak meer vinden? Hij wil nl eentje van Boss en collecties raken uitgeput he...voor de ringen gaan we binnekort wel al eens kijken, maar met zn gezwollen handen kan hij natuurlijk niets passen.
Ik heb ook een nieuwe job en dat is ook kei veel stressen.
En dan was mn proefkapsel mislukt, en heb veel andere kappers gebeld die mensen mij aanraden, maar bijna iedereen is juist met verlof als wij trouwen...ik wil een goede kapper vinden, zo snel mogelijk...
Het ging een hele tijd goed, had niet te veel stress, maar nu met dat ongeluk, mn mislukte haar, mn nieuwe baan wordt het echt allemaal te veel...en word ik heel onzeker over alles...
Het belangrijkste is natuurlijk dat mn verloofde volledig en goed hersteld, maar niemand begrijpt dat ik me daarnaast ook nog zorgen maak om de bruiloft. Ze vinden dat dat nu geen prioriteit is, maar voor mij wel...
Wilde het gewoon even kwijt.
Groetjes, Tineke
14/08/08

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 442

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik10-4-2008 10:45:25

Hey Tineke,

Wat verschrikkelijk allemaal ! Ik leef zeker met je mee. Tony is begin dit jaar ook geopereerd aan de schouder. En zal genezen zijn tegen onze trouw (revalidatie tussen 4 à 6 maanden.) En dat vond ik al erg, laat staan...
Kop op meiske, komt allemaal vast wel goed. Schakel desnoods hulp in van familie en vrienden. Maar durf te vragen...
Ik heb een hele goede kapster aan huis, Myriam heet ze en is van regio Antwerpen.
Bel haar gerust een keertje op: 0484/42.41.79 zeg gerust dat je door mij gestuurd bent.
Ik wens jullie veel moed en succes toe!
Dikke knufs,

Vi en Tony
07/06/08

eline
5-9-2008
 Meld misbruik10-4-2008 13:19:44

Hey Tineke,

Ik begrijp je volledig en leef echt met je mee.
Mijn vriend heeft een ski ongeval gehad op 21 januari heeft hij tibia bot gebroken en zijn kuitbeen. Ze hebben hem daarvoor moeten opereren in frankrijk en een ijzeren staaf in de been moeten kloppen, ze hebben hem dan na een dike week overgevlogen naar belgië.
Toen bleek dat het been nogal zwaar gebroken was.
Eenmaal in België zijn direct aan revalidatie en kiné begonnen 4 tot 5 x per week,
Mijn verloofde werkt in de bouw en zit nog steeds thuis en zijn been is nog zoals het moet.

Ik vind het allemaal zeer vermoeiend de eerste weken sliep hij beneden in een bed en moest ik vanalles doen om hem te helpen en dan nog iedere avond naar de kiné
Dat vraagt allemaal veel energie nu eindelijk begint hij zelf meer rond te lopen in huis en kan hij weer wat mee helpen.

Ik zou het ook niet zien zitten.

Ook bij ons zijn dingen i het water gevallen we gingen dansles nemen das ook afgelast,
En nu als hij 3 uren dat been naar benden heeft laten hangen wordt het moe en dik soms lijkt het erop dat het nooit meer hetzelfde wordt.

Ze zeggen dat alles inorde komt maar het vraagt tijd. Ik zit ook met veel dingen in voor de trouw betreffende de gezondheid van mijn vriend.

Ik begrijp je volledig
Ik wens jullie beiden veel sterkte toe
Praat veel met elkaar zodat je elkaar goed begrijpt en laat andere maar zeggen
Jullie beslissen zelf wat er belangrijk is.

heel veel groetjes Eline
05/09/2008

Tineke

Meld misbruik11-4-2008 10:59:52

Dag meisjes,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik wens jullie verloofdes ook heel veel beterschap toe!!!
Groetjes, Tineke
14/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...