TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
9-4-2008 21:51:40
Hey sofie,ik ken da gevoel meiske,alhoewel da fel gebetert is na een goed gesprek!! Hij kwam ook met domme antwoorden en af en altijd ma zeggen,"tijd genoeg",ma hij weet dat zijn tijd op is,nu doet hij er ook wa aan. Dus ik zou zeggen,ga es een goed gesprek aan met je ventje en da komt wel in orde.
Grtz sarah 18/07/08
|
|
betsy
6-6-2008
|
9-4-2008 22:34:20
hoi sofieke, ik kan me volledig in jou inleven hoor...wees gerust... ik zit hier ook zo! van gans het trouwgebeuren weet hij niks af... ik moet ook alles in mn eentje klaren... moet soms iets drie keer herhalen voor hij het hoort...en dan zo'n reaktie van... ken het allemaal...ervaar het dagelijks...ik denk en heb al veel vernomen van andere koppels dat het eigen is aan een man, wel gemakkelijk allemaal zo... als ik sterf kom ik terug als een man! ik ben nu al een vol jaar bezig met de voorbereidingen voor onze trouw, het enige dat hij tot nu toe geregeld heeft is...mij ten huwelijk gevraagd...das alles... begrijp mij ook niet verkeerd, khou ook van hem...maar een man neemt het wel gemakkelijk. wij huwen binnen acht weken...hopelijk hou ik het nog zo lang vol psychisch...tis zwaar, maar achteraf zullen de komplimentjes wel voor mij zijn!!! kop op meid! zo als wij zijn er zoveel!!! eens het achter de rug is gaan we ons wss vervelen! dikke knuffel en veeeeeeeel sterkte nog met je voorbereidingen!!! 06-06-2008
|
|
sarah
17-5-2008
|
10-4-2008 7:22:07
ja hier ook hetzelfde. Ik heb hem al minstens 10x uitgelegd wat mijn flowerpick voorstelt. Hij vind dat ik een beetje overdrijf met alles, maar voor mij moet het nu eenmaal perfect zijn. Tot hij dan van onze ceremoniemeester hoort 'amai, dat zit goed in elkaar en waaw wat een originele ideeen, en tof dat jullie het zo anders doen' awel sindsdien is hij veranderd en weet hij dat wat ik doe dus wel oke is.
en stiekem vind ik het wel oke dat hij zich niet bemoeit, dan doe ik lekker mijn ding. Snoepjes voor de kindjes vb die vind hij overdreven. awel die gaat hij pas op de trouw zien haha gisteren decoratie gekocht voor de kindertent aan te kleden. Die heb ik verstopt bij mijn schoonzusje... Surprise op de dag zelf.
|
|
veerle
1-2-2009
|
10-4-2008 8:39:46
Hallo, bij ons okk hetzelfde.
Hij vindt dat hij al veel moeite gedaan heeft door naar 1 zaal mee te gaan kijken, en vindt het belachelijk om nog naar een 2e te gaan... Het meeste wat ik voorstel vindt hij onnozel, maar zelf doet hij absoluut niets. Als mensen ons vragen hoe het met de trouw staat, antwoordt hij doodleuk dat ze het maar aan ' zijne chef' moeten vragen... Ik hou ook heel veel van hem, maar hoop idd ook dat hij bijdraait, want zo vind ik de voorbereidingen helemaal niet zo leuk...
Succes nog, hopelijk draaien ze allemaal wel bij
|
|
eline
5-9-2008
|
10-4-2008 9:09:31
Hey,
Hier was het ook hetzelfde liedje tot vorige maand. Ik kwam met alle voorstellen en hij zegt ja goed of nee ik zie da niet zitten en daarmee is de kous of. Meestal kwam hierop de reactie er is nog tijd genoeg en je moet je zo druk nog niet maken. Ik heb ook eens goed met hem gesproken en dat heeft blijkbaar geholpen en ook het feit dat we over de zes maanden zijn gegaan heeft geholpen denk ik. Dus nu helpt hij goed mee en is het leuk om voor te bereiden.
veel succes toe gewenst groetjes Eline 05/09/2008
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
10-4-2008 12:43:22
Ik denk dat het overal een beetje zo is :-)
Ik regel alles, als ik zijn mening vraag dan zal hij die wel geven, tenminste als het over iets gaat wat hem een beetje interesseerd ;-) De rest laat hij aan mij over.
Wij zitten momenteel met de voorbereidingen voor onze verbouwingen en al de afspraken enzo hierover neem ik ook voor mijn rekening.
Drukdrukdruk dus.
|
|
Patricia
|
10-4-2008 14:11:45
Hier ook een soortgelijk verhaal. Maar ik heb hier wel twee redenen voor gevonden. Eén, ik wil alles nogal goed op voorhand geregeld hebben. Hij is een last-minute-man. Twee, hij wilde niet per sé trouwen, maar ik wel. Ik veronderstel dat hij daarom ook veel aan mij overlaat.
Ik word soms ook wel gek van dat uitstellen en "we hebben nog tijd genoeg", maar nu moeten een aantal zaken nog deftig geregeld worden en dat blijft maar aanslepen. Terwijl als alles al af is, we rustig kunnen de laatste weken aftellen, wat nu nog niet het geval is.
Enfin, tzal idd wel een mannelijke tekortkoming zijn ;-)
Probeer toch te genieten van alle voorbereidingen en denk dan dat als jij met alle ideeën komt, dat jij dan tenminste weet en voor een groot deel bepaalt hoe je trouw eruit gaat zien.
Patricia 01-08-08
|
|
Lore
5-7-2008
|
10-4-2008 15:33:55
Hey Sofie,
Kan je niet zeggen dat hij de huwelijksreis moet regelen? Zo hebben wij het gedaan. Mijn verloofde vindt het best leuk om me te verrassen waar we naartoe gaan.
Ik voel me nu vrij relaxed omdat ik overal goed op tijd aan begonnen ben en ik echt geniet van het organiseren.Het is echt soms niet makkelijk omdat we alles vanuit Ierland regelen om in België te trouwen.
Ondertussen vindt hij het ook leuk om mee te helpen en met ideeën af te komen. Hoewel er altijd wel een paar totaal gekke ideeën tussen zitten. Dan zeg ik: 'ok, dan zorg jij voor die dingen' en dan weet ik toch dat hij dat nooit zal doen hihihi
Groetjes
Lore
|
|
Sarah
12-7-2008
|
10-4-2008 19:35:01
mannen hé.... :)
da's overal wat van 't zelfde denk ik, maar zoals eerder hier al gezegd: groot voordeel dat je alles zelf kan regelen, dus naar je eigen mening!! Dus: ook de geschenkjes voor de kindjes aan de kerk, de mis, hoe we de gasten aan tafel gaan verdelen, de film+fotograaf, ... ik heb het allemaal zelf geregeld en dat neemt heel wat stress weg vind ik (tegenover de uitnodiging: PFFF! met twee iets regelen is toch moeilijker als je helemaal verschillende goesting hebt!) Geniet er nog maar van, het is al binnen 93 dagen (bij jullie en ons ook!) !!
|
|
sarah
17-5-2008
|
10-4-2008 21:46:56
de huwelijksreis laten regelen?? amai, daar moet ik niet aan denken... ik ben dagen/ weken bezig geweest met het perfecte hotel te vinden voor een deftige prijs. We hebben een butler, prive zwembad, diners voor 2 met kaarsjes in de jungle.. dat zou hij nooit zelf kunnen bedenken.
En misschien is het dus idd wel oke dat onze mannen niks doen en we gewoon onze gang kunnen gaan!!! Voor mij in ieder geval wel, want anders kreeg ik een boerenbruiloft ipv het feest wat ik wou..
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|