Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervolg : Grote witte schoenen

  9-4-2008 15:59:05
Dames,

Alvast bedankt voor vorige tips, doch ik heb al deze geprobeerd en bij niets was er echt succes. Zandvoorde had er wel, maar ook slechts 2 modellen en niets naar mijn smaak ( en ik doe daar nu echt niet moeilijk meer over ), dus ik ben nog altijd schoenloos ...

Indien er mensen zijn die weten waar ik witte geklede schoenen kan vinden voor maat 46/47, laat het me aub weten.

Ik wil dat onze trouw een unieke gebeurtenis wordt, die we nooit of te nimmer noch zullen vergeten, maar dan liever niet door het feit dat ik dit blootvoets moest beleven ... :)

Nogmaals bedankt,

Matthias.

Matthias
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1016


heidi
7-6-2008
 Meld misbruik9-4-2008 17:31:28

hallo,
ik weet niet van waar je bent,maar in genk bij reyskens op de vennestraat kan je schoenen in grote maten krijgen, en zelfs laten maken. mijn schoonbroertje heeft schoenmaat 51 en vindt daar altijd schoenen.

groetjes
heidi



Matthias
6-9-2008
 Meld misbruik9-4-2008 17:41:53

Probleem is niet zozeer grote schoenen vinden, of witte ... maar de combinatie daarvan ! :)



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik9-4-2008 17:55:21

ke bellen naar Conny schatje!!

xxx



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 8:19:46

heb je al in nederland geprobeerd? vb in breda zitten veel schoenwinkels en je kan er veel gemakkelijker grote maten vinden



Christel
1-9-2007
 Meld misbruik14-4-2008 8:48:54

ik heb nu wel maar maat 42 maar dit is soms ook nog moeilijk. Ik ben bij Van Look geweest en daar kreeg ik gelijk een tiental dozen voor mijn neus gezet... en van prijs vielen ze eigenlijk ook nog wel goed mee (<150euro)



Tine
1-1-2017
 Meld misbruik14-4-2008 15:07:00

http://www.grotemaatschoenen.nl : deze winkel heeft ook een vestiging in antwerpen

Groetjes,
Tine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...