Terug naar overzicht
Doe het gewoon op internet. Heel gemakkelijk, ik doe dat elk jaar. Kijk eens op www.extrafilm.be . Dit is een heel gebruiksvriendelijk programma, maar als het je toch niet lukt vind je hier een handleiding http://www.digitale-foto.be/fotokalender.php Veel plezier ermeePS: er zijn nog andere online fotolabs die het doen als deze kalanders niet mooi zou vinden, gewoon even zoeken
Hey Sandra,ik heb zo eens een kalender laten maken bij pixbook (gewoon even googlen) en ik was er tevreden mee. Het is een eenvoudig programma waarbij je één of meerdere foto's per maand kunt plaatsen op de kalender, laten afdrukken en dan sturen ze deze naar jou op.Veel succes!
O ja, nog vergeten, ik vond het leuk dat je de kalender in om het even welke maand kan laten starten (dus niet noodzakelijk op januari 09). Je kan dan bijvoorbeeld de kalender al laten starten vanaf jullie trouwdatum...
SUPERBEDANKT ALLEBEI!! t zijn beiden makkelijke sites! dikke mercie!
je kan dat ook bij hema of kruidvat doen, dan kan je ze afhalen in de winkel (bespaart je verzendkosten). Andere vrij goedkope en goede alternatieven: foto.com, pixum.com. Heb ik allebei al gebruikt en zijn erg mooi!
je kan dat ook bij de fotograaf laten maken.
Hey Sandra, Kijk eens op www.extrafilm.be ze leveren bovendien ook aan huis.kwaliteit en betaalbaar !xVi en Tony07/06/08
bij hema kan je dit zeker laten doen!