Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pfff wil het even kwijt

9-4-2008 12:10:24
Dag medebruidjes,

Kwil hier even mijn hart uitstorten.
Mss herkennen sommige bruiden dit gevoel wel??

Wij trouwen op vrijdag 4 juli (nog 86 dagen)
Dus eigenlijk niet meer zo lang é.

Hoe dichter den trouw eraan komt hoe emotioneler ik wordt.
Vanaf ik een mooi nummer hoor en iets van ne trouw hoor of zie zou ik wel kunnen wenen. (dit gebeurt wel af en toe eens hoor)
Gewoon zomaar omdat ik zo verlang en uitkijk naar onze dag.
Kben zo gelukkig met mijn toekomstig ventje!!!

Kan aan niks anders meer denken dan aan onze trouw.
Ktel de dagen en weken serieus af ze!!
En toch ist nie meer lang, maar het voelt wel aan alsof het nog oneindig ver weg is.

Morgen en volgende week donderdag moeten we naar onze verlovingscursus van onze pastoor.
Kben eens benieuwd.

Pffff alle nu maar hopen dan onze grote dag er heeeeel vlug zal zijn é!!

Zijn er nog bruidjes die in mijn situatie herkennen?

Groetjes
Kimberly

Kimberly
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 381

San
12-4-2008
 Meld misbruik9-4-2008 12:22:12

Hallo Kimberly,

Ik ken ook dat gevoel. Ik ben hier op het forum begonnen toen we nog meer dan 200 dagen moesten doen en toen leek alles zo oneindig ver weg. Vandaag staat er op mijn tellertje nog 3 dagen en ik moet zeggen de tijd is gevlogen. Ik zou zeggen geniet van deze periode want het gaat zo snel en ik maak me vanddag zorgen hoe ik me zondag ga voelen als alles achter de rug is. Ik heb zelfs een beetje bang om in een soort van zwart gat te vallen want alle vrije tijd die ik de afgelopen maanden had, heb ik opgevuld met het voorbereiden van ons huwelijk.
Komaan meid, jouw dag zal snel genoeg daar zijn. Ik weet zeker dat ik binnen enkele maanden als jouw tijd is aangebroken ik een beetje jaloers ga zijn op jou dat jij het nog allemaal mag beleven en dat het dan voor ons al een tijdje voorbij zal zijn.

Sandra
12/04/2008

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik9-4-2008 12:27:21

Hey Kimberley,
Je bent niet alleen. Ik heb dat ook: aftellen, vlinders, niet meer kunnen wachten.
Ik ween ook heel gemakkelijk. Mijn emoties swingen de pan uit als ik een trouw op tv zie. Zelfs als ik ons misboekje nalees krijg ik het al moeilijk.
De muziek die zal worden gespeeld staat op mijn MP3 en ik luister er elke dag naar. Bewust, want ik krijg het telkens er moeilijk wanneer ik het mij voorstel. Ik hoop mezelf wat te "désensibiliseren" door er zoveel mogelijk naar te luisteren. Maar dat is niet gemakkelijk.
Je bent dus zeker niet alleen!
Onze verloofdenwerking was wel leuk, maar soms enorm saai... Toen er een gyneacoloog kwam spreken viel ik in slaap (ik ben redelijk op de hoogte van die dingen). Mijn vriend interesseerd het niet echt, dus die zat ook te dromen...
Tijdens de sessie over juridische aspecten waren we wel heel allert. Het hangt er allemaal van af wie komt spreken.
Veel succes nog met alle voorbereiding!
xxx
www.amber-thierry.bruiloftsite.nl
09/08/08

vicky
1-8-2008
 Meld misbruik9-4-2008 12:33:59

Oh jullie trouwen op dezelfde dag als ons!!
Ik wou dat ik dat gevoel ook had. Jou dag ziet er al goed geregeld uit! Bij ons moet nog zoveel gebeuren!! Zoveel werk, zo weinig tijd.
Ik heb eerder paniekaanvallen als ik eraan denk dat het zo dicht bij is.
Je wilt zo graag een perfecte dag en heb daar toch zoveel schrik van dat het misloopt! (zoek mij ni in te schrijven voor 'de trouw die je wou':p)

Alles komt wel in orde zeker.

Nog veel succes!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik9-4-2008 13:24:17

Hallo,
ik begrijp je gevoelens hoor. Bij mij schommelt het van emotioneel, naar een beetje paniek dat alles wel in orde zal komen.
Binnen 38 dagen is het zover. We trouwen op 17 mei, en ik ben ook bang voor 18 mei. Ik denk dat ik echt heimwee ga hebben naar de periode van voorbereidingen en de dag zelf. Dus geniet van de tijd voordien, want het gaat al snel genoeg gaan.
Groetjes,
Diane
elisadiana1@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...