Terug naar overzicht
hallodat is niet juist ik ging het eerst opsteken met clip ins maar ik heb toch gekozen voor vaste hairextensions omdat ik dan op reis vertrek en nog een eindje kan genieten van mijn lange harengr
Weet er iemand waar je die clip-ins aan een degelijke prijs kunt kopen?
hoi sofie,je kan die die clip-ins kopen bij pro duo dat is een speciaalzaak voor kappers maar je kan er particulier ook terecht...ik had me ook een haarstuk aangeschaft met clip-ins systeem maar heb me nu toch bedacht, ten eerste kon ik al haast geen proefkapsel laten maken omdat het haarstuk dan moest blijven zitten en dan zou het er al niet meer mooi uitzien voor de trouw met gevolg dat eigelijk alles tesamen me meer zou gaan kosten dan extensions...dus het worden uiteindelijk extensions en kvoel me er ook veiliger bij...het idee alleen al dat ik gek zou doen en mn halve pruik door de zaal zou vliegen...geen zicht vrees ik!veel succes verder!nog 58 keerkes slapen!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey Sofie, Mijn kapster komt aan huis. Heb net een proefkapsel achter de rug. Ik wou een mooie volle opstoken kapsel hebben en die heb ik ook gekregen. Weliswaar met een beetje hulp van wat valse haar. Als deze door een professionele worden opgestoken ziet niemand het verschil. Het resultaat was verbluffend mooi !xVi en Tony07/06/08
dag sofie,als ik me niet vergis hangt dat af van het soort clip-ins. Er zijn verschillende soorten voor als je je haar wilt los of vast doen. Je kapper weet vast de welke hij het best kan gebruiken. Ook de aankoop kan je zeker overlaten aan je kapper, hij zit namelijk bij de bron voor dat soort dingen. Bovendien moeten die clip-ins soms eerst worden bijgekleurd om precies gelijk te zijn aan jouw haarkleur en ook dat kan je best aan de kapper overlaten natuurlijk.