Terug naar overzicht
Hoi Kim,Ik ben blij dat te horen! Wij hebben er onlangs onze ringen besteld en in september worden ze thuisgeleverd. Hopelijk gaat er niets mis!Groetjes,Ann
wij gaan er normaal binnen twee weken onze ringen ophalen!Van de service was ik ook heel tevreden!Nu nog wachten op het resultaat :-)Ben blij hier positieve reacties te lezen!
Ik heb eens op hun site gekeken, en vind dat ze heel mooie ringen hebben ! Omvat de prijs die per paar op de site vermeld wordt,alles ?Of wordt er meer aangerekend voor witgoud of voor de steentjes ofzo ?groetjes
Hallo,Dat hoor ik graag,want onze ringen zijn daar ook bestelt. Eind juni mogen we ze gaan halen,ik kijk er enorm naar uit.Ja het is echt een aanrader voor iedereen,heel vriendelijk.Ja het zijn idd de prijzen per paar.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
@ Lis: het is echt de prijs met alles er in. Zelfs een juwelenkussentje is er bij. Ik vind het echt super. Terecht onderwerp: een aanrader!
hallo allemaal, wij trouwen in augustus en zouden onze ringen daar ook graag gaan bestellen maar ik heb de indruk dat er lange levertijden zijn... Denken jullie dat dit nog haalbaar is? groetjes, Annelies
Dag Anneliesbel ze gauw even!groetjes,Kim
halloook wij gaan volgende week onze ringen afhalen.We kijken er echt wel naar uit en het is fantastisch te horen dat iedereen er vol lof over is!Wij vonden de service ook echt super en de prijs was heel goedgroetjessMaureen 10/05/2008
hey medebruidjesook wij hebben onze ringen daar besteld.normaal gezien zullen ze deze week aan huis geleverd worden. ik ben heel benieuwdgr