Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MIA MONTA

  8-4-2008 14:11:15
hallo,
hoi ik heb mijn trouwjurk besteld bij mia monta en vroeg mij nu af of er nog bruidjes zijn die daar hun jurk hebben gekocht?
En hebben jullie er een gekozen uit hun eigen collectie of een andere?
Ben eens benieuwd
vele groetjes..

CHANTAL
26-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1031


Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik8-4-2008 17:16:18

Hallo,

ik heb mijn kleed gekocht bij Mia Monta. Ik had er één uit hun eigen collectie. ik heb er veel complimentjes over gekregen en het zat als gegoten. Ik ben heel tevreden erover. Als je mijn kleed wil zien kan dat op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl .

Groetjes,
Isabel



Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik9-4-2008 12:53:46

Hey chantal,

Ik heb ook mijn jurk bij mia monta besteld, nu 26 april is het mijn eerste pasbeurt, amai ik kan niet wachten.. Bij ons staan er nu nog 58 dagen op de teller!! Ik denk wel dat ik heel blij zal zijn met mijn jurkje, ik heb er daar maar 4 gepast en het 4de is het geworden, was een uit hun collectie..

Groetjes en als je wil mailen..
sarah@dataprint.be

Sarah xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...