Terug naar overzicht
http://www.caffeecoiffee.be/
Hallo Tineke,Ik ben vaste klant bij Academy Coiffure in de Muntstraat in Leuven, een klein kapsalonnetje met tof personeel. Vooral de uitbaaster, Dorien, is een toffe madam. Een aanrader. Groetjes en succes,Anne
Helaba,Ik laat altijd mijn haar kappen in ZEN COIFFURE in de mechelsestraat (aan de overkant van ZOFF). Ik ga altijd goegezind buiten, want hij knipt en brusht altijd super! Mijn haar was voor onze huwelijk niet opgestoken, maar op de foto's zie je wat het resultaat is van zijn (er werkt daar een man en een vrouw, de man is mijn vaste kapper) knippen en stylen...www.fotomoment.be/sheronenfilip Groetjes,Sheron
kapper Rosie (stefaan), boven aan de keizersberg (boelenberg).Ben ik ondertussen aan het gaan voor mijn proefkapsel. Heb er al eentje gehad, snel in elkaar gestoken :-) , om eens te proberen en wat uit te testen, ik was al tevreden over dat resultaat. Dus ik ben er absoluut zeker van dat dat niet meer kan mislopen :-)... Binnen 4 weken ga ik er terug voor een 'echte' proef. We weten nu wat het gaat worden na die eerste keer te proberen en wat te testen!groetjes
Hallo Sheron,Eerst en vooral : ik vind je foto's super! Zo'n mooie reportage. Ik zou graag willen weten waar je jurk vandaan komt.
Beste Anne,Bedankt voor de complimenten :-) Mijn jurk komt van LINX op de vismarkt in Leuven (ze verkopen daar alleen maar Linea Raffaelli). Het is er één van de suitecollectie (is vele goedkoper) en ik had het tijdens de zomer gekocht voor onze trouw in februari (ik wou kleur). De prijs valt heeel goed mee: 715 euro voor alles (rok, bustier, sjaal). De retouche kosten waren 0 euro... Ook een aanrader qua personeel! Heel vriendelijke en ge moogt op het gemak veel jurken passen (heb er 10 aangehad).Groetjes,SheronP.S.: de fotoreportage was gemaakt door Thierry van fotomoment, ook een aanrader!