Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer: win een peugot 207 cabrio

  8-4-2008 6:49:50
Hoi Iederee,

Ik was vanmorgen een beetje in de reclame aan het kijken en kwam een advertentie tegen van Peugot. Je kan je op de volgende link inschrijven om voor je huwelijksdag een peugot 207 cc te winnen als trouwvervoer. Wijzelf zijn er niks mee, want we hebben een Engelse dubbeldekker, maar ik dacht dat het misschien een mooie tip was voor één van jullie. Je moet wel trouwen tussen 1 mei en 30 september.
http://www.207cc-yes.peugeot.be/NL/207ccyes.php

Groetjes,

Inge
05/07/08



Inge
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1044


kim
29-8-2008
 Meld misbruik8-4-2008 9:07:34

en op een zaterdag, niet op een vrijdag :-(



Veroniek

 Meld misbruik8-4-2008 15:53:45

Dag Kim

Je mag wel op een vrijdag trouwen hoor!

Wij hebben vorig jaar een wagen gewonnen en we trouwden op een vrijdag! Het was wel leuk hoor, alleen jammer dat het regende :(

Ga er maar voor, als je moet inschrijven dan staan er 2 dagen (de vrijdag en zaterdag), jij moet jullie weekend aanduiden.

Hou er wel rekening mee dat je héél laat weet of je wint of niet. Wij wisten het de dinsdag voor onze trouwdag en hadden hem de donderdagavond...

Veel succes en geniet ervan!

Groetjes
Veroniek
Getrouwd op 20 07 2007



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik9-4-2008 16:32:15

Ik heb gezien dat er 2 datums opstaan mr blijkbaar klopt het niet met een vrijdag en zaterdag. Ik trouw op 11 juli en er staat 12-13-07-2008. ik heb het bij huwelijksplaats er bij gezet dat het op 11 juli is.



Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik9-4-2008 18:48:02

Super lief, dat je dit deelt met ons :-)

Jammer genoeg niet mogelijk voor ons, trouwen in oktober.

Groetjes Marjolein


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...