Terug naar overzicht
hela,Ik trouw binnen 40 dagen en ben ook niet nerveus... terwijl ik een jaar geleden wel een halve bridezilla was.Ik kom ook bij ipv afvallen.. Ik ben sinds vandaag met een dieet begonnen. Ik wou een groenten en fruitdag doen... maar heb het al opgegeven. Dat was toch wat te veel van het goede voor een bourgondier zoals ikke.Uw ouders gaan zich wel kunnen beheersen hoor. En anders moet je het hen op de dag zelf vriendelijk doch dringend verzoeken en ze zullen het dan wel snappen!succes
Bij mij is het maar goed begonnen eens de 40 dagen voorbij, nu staat de teller op 25 dagen te gaan. Als ik er niet aan denk, gaat alles goed ;). We hebben vooral nog wat praktische zaken te regelen, en dat veroorzaakt toch nogal wat stress. Maar ik ben ook twee kg bijgekomen hoewel ik anders vaak vermager. Ik doe wel geen moeite om ze eraf te krijgen, ik vermoed dat dat de volgende dagen wel vanzelf zal gaan ;).Groetjes,Tania
Hey Vanessa, Hier nog 60 dagen op de teller, ook ik heb nog(!) geen last van stress. We zitten goed op schema en wil ook alles 1 maand op voorhand klaar hebben. Zodat ik kan genieten naar onze grote dag.Wel ben ik net als jij bezig met de gasten, gaan ze het feest fijn vinden, geen familie ruzie die uitbreekt op het feest,...Ach, het speelt allemaal wel in je hoofd.Succes!Vi en Tony 07/06/08