Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij moeder

7-4-2008 18:12:34
Mijn mama heeft wat problemen met het vinden van geschikte kledij. Ze wil niet heel heel heel chic en ook niet te gewoon.
Weten jullie misschien winkels in Limburg waar we eens kunnen gaan kijken?

An
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 842

C.

Meld misbruik7-4-2008 19:40:03

Hallo,

Mijn moeder had ook rpoblemen om kleren te vinden. Ze houdt niet van de echt suitekldeij en vooral niet van de typische stoffen die gebruikt worden bij bv. Linea Raffaelli. Wij zijn toen ook op zoek geweest in de gewone winkels. Ze wilde een kleedje en dit was niet gemakkelijk te vinden. Toen werden we er ook op attent gemaakt dat mensen die naar het huwelijk komen ook hun kledij in de 'gewone' winkels gaan halen. En het is toch een beetje stom als iemand van de genoden hetzelfde aan heeft als de mama van de bruid. Daarom heeft zij geopteerd om het te laten maken door een naaister en daarmee is ze heel gelukkig! De prijs hangt daar ook af van de stoffen die je kiest dus heb je volledig zelf in handen.
Hopelijk ben je hier iets mee. succes verder!

Groetjes

sofie
6-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 21:27:43

Hallo,
Hier nog ééntje met zo'n problemen, mijn mama had ook liever iets anders dan die echte suitekledij. Had iets heel mooi gevonden maar toen ze naar een geboorteborrel gingen had er iemand al een topje aan van haar kostuumtje. Dus wij gans de Paasvakantie gaan zoeken. Uiteindelijk zijn we ook in een bruidswinkel terrecht gekomen waar ze iets zullen maken die echt wel voor mijn mama is. En waarvan ze zeker is dat er niemand het zal aan hebben.
Helpen aan winkels kan ik niet echt want ik ben van westvlaanderen. Mijn vriend zijn oma zal hem binnen brengen en die zijn ook van Limburg en zij zijn voor kledij naar Aken geweest. Maar heb het nog niet gezien.
Alvast heel veel succes bij het zoeken.
Niet opgeven je vind wel iets.
Groetjes Sofie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-4-2008 7:44:09

met iets laten maken moet je wel opletten hoor. Mijn aanstaande heeft voor de bruiloft van zijn broer eens iets laten maken bij nicky van kets... het was AFGRIJSELIJK!

We moesten het ook om 17 uur gaan halen en toen waren ze het nog in elkaar aan het zetten. We hebben bijgevolg nog 3 uur moetne wachten...

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik8-4-2008 8:42:35

Het is niet in Limburg, maar als je echt niets vindt kan je misschien eens gaan kijken bij MooiMechelen. Mijn moeder is er ook geweest, is ook stijlvol maar niet zo chique als Linea Raffaelli, jonger van stijl. Of ja kan eens bij Anuna (Hasselt) gaan kijken, die hebben op de benedenverdieping specialere dingen hangen.
En als je mama er wat geld tegenaan wil smijten is Kaat Tilley ook een aanrader.

De mijne wist het ook niet goed, maar uiteindelijk is het toch een Linea Raffaelli geworden.

Succes ermee

Dorine

Meld misbruik8-4-2008 10:40:29

Hallo,
als mama van een toekomstige bruid hebben ze mij ook de raad gegeven "ga niet te vlug naar een gewone opgeklede lijn". Het risico dat er iemand op het feest binnenkomt met net hetzelfde aan, het zou toch jammer zijn. Combineren is de boodschap. Iets gekleder met iets feestelijk of merken onder mekaar combineren.En nooit geen zwart voor de mama van de bruid! Maar dat is een eigen keuze.
Uiteindelijk ben ik zelf voor een combinatie van oni onik gegaan, oorspronkelijk een twee-stuks, heb er een drie-stuks van laten maken,prijskaartje is wel een beetje hoog, maar het mag echt gezien zijn. En vooral nadien kan ik gerust elk kledingstuk met andere combineren.
Wens jullie veel succes in de zoektocht (is niet gemakkelijk hé)
En nog een mooie dag toegewenst.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...