Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderanimatie stanny clown dendermonde

7-4-2008 14:28:33
hallo, heeft er iemand ervaring met stanny clown vanuit dendermonde want wij zoeken iemand die zich met de kindjes kan bezighouden maar we zouden alleen de ballons doen.groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 906

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik7-4-2008 19:17:03

Wij zijn van Stanny super tevreden geweest. Op ons huwelijk op 16.02 heeft hij ook voor ballonanimatie gezorgd en de kinderegzichtjes (maar ook die van volwassenen) spraken boekdelen. Echt dik in orde (en prachtige creaties). Ik heb vol lof over hem geschreven in mijn verslag van 17.02 op deze site!!!
Een hele dikke aanrader dus (ik had zijn gegeves trouwuens via deze website). Extra pluspunt is dat hij in vergelijking met vele anderen die te vinden zijn via internet zeer redelijk is van prijs (en ik heb echt vergeleken dus je kan je de moeite besparen)!
Veel succes!
Lien, 51 dagen getrouwd :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...