Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek

  7-11-2003 20:29:22
ja,na een overleg met mijn wederhelft(hihi)hebben we besloten om ook eens ons feest door partysound te laten opluisteren.Als ik die hier zo bezig hoor over deze,dan kan het toch bijna niet misgaan.Ik ben benieuwd en laat het zeker weten.
Groetjes

griet

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 760


mario

 Meld misbruik7-11-2003 20:44:48

wanneer is jullie huwelijhk en waar heeft het feest plaats?



Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik8-11-2003 21:44:56

Hallo Griet,

Wij hebben uiteindelijk ook besloten (op basis van deze site) om partysound te nemen. Ik hoop echt wel dat hij meevalt, want vermits wij in Hasselt wonen is zijn prijs voor ons wel behoorlijk hoog in vergelijking met andere dj's bij ons. Ik vind het wel een beetje gewaagd om enkel op basis hiervan deze beslissing te nemen, want ik ken de mensen natuurlijk niet die op deze site zitten. Aan de telefoon leek het me een jong iemand dus ik hoop dat hij niet te veel techno, house, en toestanden gaat draaien. Het enige wat ik al jammer vind, is dat hij niet erg open stond om op voorhand eens iets af te spreken om een aantal dingen op papier te zetten en om de avond te overlopen, maar ja, op hoop van zegen dan maar!



mario

 Meld misbruik9-11-2003 11:06:51

Ik sprrek even tot Ellen.Als je dat wil,waarom zet je dat dan eens niet op mail en of vraag je het hem eens?Stuur hen eens wat vragen door en als je het terugkrijgt via post of mail;sla het op of bewaar het goed.Wij hebben alvast het volste vertrouwen in deze.Eigenlijk viel hij best mee op een feest dat hij speelde bij vrienden van me.Ik ka



mario

 Meld misbruik9-11-2003 11:09:47

Ik sprrek even tot Ellen.Als je dat wil,waarom zet je dat dan eens niet op mail en of vraag je het hem eens?Stuur hen eens wat vragen door en als je het terugkrijgt via post of mail;sla het op of bewaar het goed.Wij hebben alvast het volste vertrouwen in deze.Eigenlijk viel hij best mee op een feest dat hij speelde bij vrienden van me.Ik kan je zeggen dat hij geen house en techno speelde maar heel goed afwisselde en veel goede fuifmuziek bracht.Spreek goed af en wees gerust,Toen heeft hij zich zeeer goed gehouden aan de afspraken met onze vrienden.Zo zijn we er ook bij terrecht gekomen.
Succes



mario

 Meld misbruik9-11-2003 11:12:22

Sorry voor al mijn foutjes in het tikken.Het is voor mij ook zondagmorgen.Loool



kris

 Meld misbruik9-11-2003 11:46:48

ik ben vrrijdag naar een verjaardagsfeestje geweest en ze waren erook.Dat viel erg goed mee,ook al was het zeker geen makkelijke bende.'Kmoet eerlijk zeggen dat ik geen zin had om te gaan maar uiiteindelijk toch blij was.Mijn huwelijk is nog bijlange niet in zicht maar ik volg het hier wel.Als ik trouw mag hij komen en op mijn verjaardagsfuif boekte ik hem toch al.Ambiance zal er dan zeker zijn.
Groetjes...Kriske



dennis

 Meld misbruik13-11-2003 19:41:05

we hebben deze week ook alles vastgelegd en toen vertelde ik hem over het geval van Ellen en zijn antwoord is dat je gewoon nog eens kontakt moet opnemen met hem en dan klaart hij alles wel op.Het rust blijkbaar op een misverstand en ik geloof hem wel want hij ziet er echt een toffe gast uit en je ziet dat hij gewoon en eerlijk is tegen de mensen.Wij zijn er gerust in voor ons feest....groetjes



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:04:07

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...