Terug naar overzicht
Geen flauw idee, maar ben gaan kijken op de site ..Een reuze keuze !! Kei mooi !Spijtig dat ik het mijn reeds gekocht heb, want kende het merk niet!Niet dat ik aan mijn keuze twijfel, maar had daar in ook wel mijn gading gevonden !!Heel mooie kleedjes... en de prijs.. wel die wil ik ook wel weten hihi !!Groetjes en nog veel succes..Patsy 17/05/08
Maggie Sottero bij Pierre Yves? Toch niet in Aalst dan. Ik vond dit ook een hele mooie collectie en ben dus op zoek gegaan. Op de site van Pierre Yves staat er dat ze die jurken verkopen dus ik naar daar. Jammergenoeg...eens daar aangekomen en ik ernaar vroeg hoorden ze het precies in Keulen donderen. Ik ben uiteindelijk voor een jurk van Ian Stuart gegaan mr vind het nog altijd jammer dat ik geen Maggie Sottero heb kunnen passen.
Ik heb de giselle van maggie sottero, maar heb hem in Nederland, Breda gekocht. Omdat we aan de grens wonen was dat best te doen. De Gisellen kwam op een €1800 , dus best wel prijzig.
Hey het is misschien al te laat ,je hebt je jurk misschien al gekozen, maar wil je toch nog deze info geven ik heb op een site opgezocht en deze komt op 798 dollar zo'n 515 euro. je kan best rondhoren ik weet dat ze bij Koonings in Nederland deze collectie aanbieden, ver rijden maar de moeite waard! groetjes