Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maggie Sottero (Destin)

6-4-2008 14:48:57
Wie van jullie heeft er gekozen voor een trouwjurk van Maggie Sottero? Hoeveel kost zo'n kleedje?
Het model 'Destin' is echt mijn droomkleedje, wat vinden jullie ervan?
http://www.maggiesottero.com/collection.aspx?line=m&...

Weet iemand waar Maggie Sottero verkocht wordt (naast Pierre Yves en La Spoza)?

groetjes!

Nele
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 355

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik6-4-2008 16:51:35

Geen flauw idee, maar ben gaan kijken op de site ..
Een reuze keuze !! Kei mooi !
Spijtig dat ik het mijn reeds gekocht heb, want kende het merk niet!
Niet dat ik aan mijn keuze twijfel, maar had daar in ook wel mijn gading gevonden !!
Heel mooie kleedjes... en de prijs.. wel die wil ik ook wel weten hihi !!

Groetjes en nog veel succes..
Patsy 17/05/08

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 11:19:34

Maggie Sottero bij Pierre Yves? Toch niet in Aalst dan. Ik vond dit ook een hele mooie collectie en ben dus op zoek gegaan. Op de site van Pierre Yves staat er dat ze die jurken verkopen dus ik naar daar. Jammergenoeg...eens daar aangekomen en ik ernaar vroeg hoorden ze het precies in Keulen donderen. Ik ben uiteindelijk voor een jurk van Ian Stuart gegaan mr vind het nog altijd jammer dat ik geen Maggie Sottero heb kunnen passen.

kim
13-9-2008
 Meld misbruik8-4-2008 11:52:37

Ik heb de giselle van maggie sottero, maar heb hem in Nederland, Breda gekocht. Omdat we aan de grens wonen was dat best te doen. De Gisellen kwam op een €1800 , dus best wel prijzig.

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik3-8-2008 2:01:29

Hey

het is misschien al te laat ,je hebt je jurk misschien al gekozen, maar wil je toch nog deze info geven ik heb op een site opgezocht en deze komt op 798 dollar zo'n 515 euro. je kan best rondhoren ik weet dat ze bij Koonings in Nederland deze collectie aanbieden, ver rijden maar de moeite waard!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...